Jumaat :)

bangon pagipagi tgk minyak moto kering . Haduyy . kne g isi minyak lu klu ta, ta sampai opis la citernyer . Then setart :D je moto trus g PETRONAS . O mak ai !! Bukan men ramai age POLIS isi minyak today ! Krete 7 moto 4 . mmang ramai ouh kn ? *muke da cuak time neyh . ak g ouh baya , pusing je dari kaunter tuh.. Aku nmpk 2org polis kat moto ak. BERDERAU DARAH beb !
:( takut ,. tapi ak buat selambe je g lah isi minyak .
tibetibe :-)

Polis 1: abg tnyer leh ?
aku: ( senyap dan buatbuat ta dgr )
Polis 2: ade lesen tak ni ?
aku: ( geleng kepale )
Polis 1 dan Polis 2 : TAK ADER ? !

Polis 2 : ouh . . kene saman ni dik .
Polis 1 : na pegi mane ni ?
Aku : ofis .
Polis 1 : ea ke ?
Aku : ealah . asal ?
Polis 1 : ta de ape .
Polis 2 : Kau ade bf tak ?
Aku : eh , ape kne mengene soalan tuh ?
Polis 2 : ala, tanyer je .
Aku : Kalau na saman , saman je la . na g keje ni . da lambat .
Polis 1 : len kali carefull oke . bahaye ni ta ade lesen . susa klu ape ape jadi .
Aku : Urm , okeoke . time kasih .
Polis 2 : ade bf tak ?
Polis 1 : oi ! dah lah . dia tak layan kau tuh da !
Polis 2 : ealah . dah blah ouh kau .
Aku : Huh !


seram beb . ak pikir an dy na saman betoibetoi . haha ! :))

No comments:

Post a Comment