jalan jalan yang ta brape nak seronok .

pada mulenyer pikir an na beseronok . :D dengan wajah yang ta ceria sebb seseorang dah rosakkan mood , saya tetap berdegil untuk meneruskan perjalanan ke arah yang hendak dituju ..
saya memang tak boleh bawak moto sorang sorang . mcm mcm perkara berlaku . :'(
di sebabkan EX saya sebok jage tepi sluar jeans saya [!] sy telah menyebabkan duet saya dalam beg terbang hanya kerana nak ambil fon .* kau kene ganti balik [!] oh my god , tau tak , ta sempat saya nak park moto .. hujan turun dengan lebat [!] kenape cepat sgt ?! kenape tak tggu saya park dulu ha?! %(@\|2 ! tapi tak peh. Saya tetap besabar pada mulenye . Saya rasa hanya badan sahaja di situ , minda saya kat tempat lain.. Sayaa [!] *oppss! rasie arr xD

Tibetibe lapar .. saya na makan tapi tak idea nak makan ape . tak tahan sgt , saya makan ayam :) sedap . tapi tak puas la . duet saya dah tak ade sebab da terbang . *uhh tak rezeki agaknya . tak mengapa lahh . :') *senyuman tangisan.

Bosan sorangsorang . [!] ta tau nak buat apa.. balik ouh lagi bagus . Hujan lagii .. tapi disebabkan nak balik jugak .. saya redah je la . untuk pengetahuan semua pembace ,, saya sangat takutkan GURUH [!] sepanjang perjalanan tadi . Guruh aje . *takut syiott[!] sampai saya langgar sidemirror krete orang . bagoskan ?! hehh~ :P sori para pemandu yang saya telah lakukan kesilapan pada mereka. :p

skank saya kat subang . tak tahan na update blog . HAaa . blog je tempat terbagus na luahkan . :)

byee..

No comments:

Post a Comment