Shawati @ Bubu @ Awek Acheng :)

Semalam pegy melawat bubu . bukan raya eyhh sbb xlame ouh dapat jumpe dy =,=' sume gara2 kolej bongok ak yang penat je ak cepat2 ke sane tp da sampai sume hampehh ! tension jerw .
okey . berbalik kepada melawat bubu tadi ,
sampai2 jee kat bawah apartment dy , ak cam malumalu la kan . al maklumla ak mmang pemalu -_____-' haha ! park moto kat bawah tuh . and ade ke patut mule2 ak kat situ . bubu buat Bodo je ngan ak . =,=' haishhh! na jumpe ke takk budak neyhh . da lima minit pastuh dy dtg kat ak n salam dan yang paling xleh blah !!!!! DY G CIUM TANGAN AK ! adeyhhh :/ . sampai mcm tuh skali la plakkk . sampai depan pintu umah dy , ade mamat sorang neyh tido dpan umah . hihi * chumel la plakk mamat tuhh . sape ntah . ak da lupe . ak masuk beterabur pamily bubu masuk bilik . pemalu betoi . haha ! :D . then bubu konon-konon na buat kan ak air sirap lah kann . tapi tetttt! haha ! xmau cerita . dy punye neves mmang xingat la . . sampai air batu yang dlm jug tuh pun boleh tecampak . hoho~ mule2 kami memalu gak la nak sembang . tapi lepas tuh . rase tak nak balik . haha ! :P over la kan ? kejap je ak jumpe dy smlm . tp seriusly dy mmang sgt chomel . geram ak tgok rambut dy . rase nak tariktarik je . !! apahal plak ngan ak neyh ? suke2 na tarik rambut orang .


bubu : terima kasih sebb layan qiella smlm . qiella suke lepak ngan bubu . len kali kita lepak sama2 lagi okayy ? bubu jgn la pikir qiella ngan acheng ade ape2 . dy tuh pangkat adek qiella je mcm ap yang qiella citer kat bubu smlm . :) fun sgt lepak ngan bubu . thanks sygg :D

No comments:

Post a Comment