eh , chantek jugak :D

Hari sabtu hari tuh ak xjadi pegi party tuh . sbb ak tak boleh , berat hati . semua sebb si *** yang buat ak rase sebe salah . ayah ak pun pelik doe , kenapa bile dy bla dy da kasi kuar ak tak nak kau , haisshh~ ak tak bole . na buat caner kan ? cume ak sebe salah kat mmbe ak yang pandan indah bb ak da janji na g sane n tido sane bb mlm tuh kitorang ad JOB sikett :D . tapi ak cancelkan hal last minute , now dorang merajuk ngan ak :( -petang tuh plak g kota . bajet2 na lepak sane . then hihi~ sori faizal ~ i tak menepati janji na jumpe u arituh . len kali okayy ? :D

okayy dahh . forget about it .

hari ahad :D siap2 na g kenduri . ikut ayah n ibu . :) mule2 g kenduri kat debab . wuish! tak sangke kakak tuh dapat kawen ngan pegawai beb , mmang terbaek gile wedding dy :D
nahh ~ semart kan ???

okayy . then pegy ampang . jlnjlnjln .. tak jumpe jln . hahahah . mlas dah nak jalan . sampai rumah pukoi bape ntah .. habeskan mase berejam2 dlm kete je . tahan kencing dekat 3jam sbb malas nak berenti .

oh , knp tittle kat atas tuh mcm tuh ?
sbb mase ak pegy kenduri tuh , ade satu mamat ala-ala owng puteh neyh tego ak . :)
dy cakap mcm neyh .

owang puteh : hye
aku : hye
owang puteh : what is your name ?
aku : syakilla .
owang puteh : what?what ?
aku : SYAKILLA .
owang puteh : ouhh~ syakilla :P nice name :)
aku : thanks :)
owang puteh : i like your face . u looks beautiful :)
aku . hihihihi :P
( Gamba semalam )
aww~ xsangke ak neyh chantek jugakk . ~ :D *dah gedik dah!*

No comments:

Post a Comment