..... a bit busy .....

behabuk lagi la blog aku kan ? sibuk sikit lah . dengan exam lagi , then ade meeting dengan family lagi :) akak sepupu aku nak kawen hujung bulan neyh . jemputla datang * mcm majlis ak plak :P . bile kakak sepupu sayang ak sorang tuh dah kawen . memang tak ber-geng la ak lepas neyh .. sabtu hari tuh g shopping -______-" oke , sgt penat sampai sakit kaki . but ape pun tak beli --' ,
mmang cam harammm . hahah . lastlast angkat satu tee sebb tak rase sakit hati sgt la dah jln selama 6jam tapi tak beli ap kan ? balik tuhh siap2 g fun fair :b *asyik fun fair je . rumah hantu dy mcm SIAL . membazir je 4token kat situ ! and naseb ak a bit malang bile maen bingo LANGSUNG TAK KENE . maen buai , and a few game . pastuh terus balik rumah kemas2 baju sebb nak tido rumah maklong ! yeaayyyyyyy!! :)

samapi rumah maklong . lepak2, mkn andd... ade job sikit .haha !
mmang have fun :) ,
pkoi 3.30 mcm tuh baru tido . letih gile bhaiii ~ ,
then pkoi 6.30 dah bunyik bising2 . semua dah bgon . --'
terpaksa ak bangon jua .
meeting dengan familyy . tuptup dah pkoi 8 mlm ,
gile cepat mase berlalu . then lepak2 ngan eidz . sembang pasal mase depan .
thanks eidz :) awak buat saya berfikir . haha .
dlm pukoi 11 balik , g uptown jap . msj man . man ajak lepak ..
adeyhh -____-" sory eyh man . bukan tak nak lepak tapi gua comot2 mlm tadi . haha :P
gua tetap sayang lu der . next time jumpa :D

last sekali . balik , letak beg dan zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

No comments:

Post a Comment