best ooo!

smlm ikut man ngan buncet pegi lepak dengan awek buncet . Sha kot tak silap aku , klau silap sorry . haha :D sebelum amek hud , ak mcm ade buat silap sikit dengan hud . -,- sorry eyh ud ..
dah amek ud tuh gerak Shah Alam .. JLN JEM -,,- tak suka ! amek awek buncet then pegy tasek utama shah alam itupon klu tak silap aku lahh . kami mkn best best tomyam seafood , daging masak ape ntah ngan telor bistik . * suke hati la na eja mcm mana okayy , aku tak tau ap yang ada kat awek buncet tuh smpai minah tuh memalu sikit . adeyh -___-" jgn mcm tuh deyy ! aku pompuan , kau pon pompuan .. tak ade beze ponn , cume kau kecik sikit je dari aku . mkn mkn mkn . melawak melawak melawak . gelak gelak gelak . mkn ais ... eh .! awek buncet pon mkn ais ke ? tiru aku eyhh ? hahahaha ! da siap siap mkn . nak balik .
Wahh ! ade aiskrim lah . "bie ! nak nak nak !" ud kan syg aku skang , ap aku nak dy mesti beli munyer . hahahaahahaahah! apahal ak gelak2 je neyh ?! err! -,- time ud beli aiskrim tuh , buncet tnyer awek dy nak tak . cehh! dy jual mahal weyhh . tak nakk . tapi last last mkn jugak . ^__^ hihi.
dlm krete , aku nakal ! puass! hehehe . man jgn marah marah ea . nnti tak chumel :P

Smlm aku asyik gelak gelak gelak je . .

Balik jln jln dengan hud . Dating la kononnye .. pastuh terberbual pasal satu post neyh . tibe2 kitorang terus buat sesi luahan hati . haha ! lelaki nangis korang pecaye ? *tp bukan nangis depan aku tau! aku was was nak pecaye . tapi klu betol wahhhhhhhh~ gile terharu duh ! akhirnya semalam dy tau apa aku rasa dan aku tau apa dy rasa . :') ily..

okay da ! itu aje .

1 comment:

  1. awek si bncit tu sakit gusi x, tu yg sengih2 malu2 tu.hahaa

    ReplyDelete