. Contest Birthday Lina .



Klik Gamba untuk ke page cik Lina :D

dah lame aku tak di tag . tetibe cik moy sam's tagged aku , siap bg tau dlm fb lagi . ffeeewwitt! semangat betoi . tapi contest neyh mcm menarek . ak mesti join :D

okay cik Lina , saya dah bukak belog awak yang cechommel je tuh . disebbkan sy na join contest awak , awak mesti bace belog sy kan ? hye hye hye :P sy dah jadi follower awak okayy . harap2 gambar sy menjadi pilihan hati juri awak 2 , pssttt! bgtau juri awak , gamba dy nice gilak ! :D *dpt markah lebeyh x ? ahah ,

gamba yang sy pertaruhkan ,
:
:
:
:
:
:
:
:
jeng jeng jeng !
:
:
:
:

Location : Titiwangsa
phothographer : FS
Edit : sendiri * soryy , tak pndai edit warna dy sgt lahh :P
3 orng bertuah yang di tag oleh aku ialah :

Cik Pieka
cik erika
fatin nadhira :)

join okayy ! mana tau kalau korang menang buleh share2 ngan aku .
pffftt! siap mintak blanje lagi aku neyh -,-

No comments:

Post a Comment