Facebook

Selamat pagi wahai ahliahli dunia Cyber :) pepagi neyh tak sah kan klu bangun tak menghadap komputer and lappy masing2 . nak tengok ape cerita pagy yang menarik . ? :D

kadang kadang aku pelik mcm mana FACEBOOK boleh buat kita duduk seharian tanpa makan dan minum . padahal bila aku on9 bukan main bosan lagi -,- . semua sombong mcm haram . but orang yang kita tak berapa minat yang tego . ergh~ bile blaja tak plak SEfokus main fb an ?

ade jugak yang gado sebab dekat fb masing mulut bukan main lancang lagi . mcm mmbe aku , begado , betepuk tampa hanya sebab ayat2 ^%$%^ kat fb . ape lah ? mcm tak ade bende lain na buat selain gado kan ? cube contohi aku * -,- tak ade contoh lain ke kan ? aku tak pernah lagi lah gado kat fb sbb aku bukan kaki gado . aku cuma kaki perli perli orang je . ha ? bagus kan ? kan ? kan ?

lagi satu , bila ade fb memang seluruh keturunan kene add eyh ? kalau sporting mcm a few kakak spupu aku tak pe jugak . neyh mulut mcm LONGKANG ! nmpk post lain sikit , cerita habes satu keluarga tak kira belah perempuan or belah lelaki . nmpak gmba yang kureng sikit habes lahhhhh kau . jumpe je memang kene kutuk . then mak bapak marah -,-
itukan laman web sosial ? jgn sebok boleh ? buat hal masing2 lah ? takkan dekat fb pun masih kene berjaga jaga ? -________-" kamon lah .

mcm panjang je aku dah merapu ? err . dah la tuh . bukan ade yang bace pun . kadang2 half read je dah bosan . hehe . pupyee :D

"" semalam text ngan pieka , kesian dy kene layan aku :P ""

No comments:

Post a Comment