~ Matang ~

trip aku ke perak , aku crite nanti la sebab aku tak upload gamba lagi . -,,- sorry .

Matang ?! haa. entry neyh aku kurang berminat sebenanya . haha . semalam ak ngan mak aku ade sesi luahan hati yang sgt menyedihkan kan :'( kesiaannnyyyaa . topik matang neyh lah yang membuat pebualan kitorang terbantut . --__--"

ak luahkan perasan aku untuk tinggal tempat lain . kenapa aku tak nak duduk dengan ibu dah ? bukan gado ngan ibu okayy . sy sayang mak sy :P tp ade lah hal lain yang menyebabkan ak nak pindah . setelah berbincang . mak aku setuju . YEAAAYYY!! :D akhirnya ibu bagi jugak yawww !
aku fikir aku daH Boleh ouh pindah . but mummy ku bilang .. ak kene kerja dulu supaya sebelum kuar umah aku ade duet . pling sikit RM1000 . wooaahh! banyak tuh weyh! ibu dah suruh aku carik keje . errr~ best best. ak skang tengah carik keje . sape tau kat mana ade keje kosong ? bgtau aku . nak keje weyhh! mungkin dlm 4 bulan age aku akan belajar hidup berdikari . :D . tak sabar aku .

ibu pesan " klu kakak nak hidup kat luar sendiri , kakak kene buktikan kakak dah cukup besar dan matang untuk jaga diri dan buat ibu percaya kakak . lepas tuh , ibu akan bebas kan kakak "


okay ibu ! kakak janji !! kakak akan jadi yang terbaik untuk ibu !

love you ah !!
:D

mood : gile excited taukk ~!

No comments:

Post a Comment