Selamat bertunang :)

Maaf semua sebab lama tak update blog ! bz bz bz ! aku tido rumah akak spupu aku duh ! tak ade internet nak on9 , that's why lah now aku baru dpat update blog . panjang nak update butbut ade partpart yang tak dapat aku selitkan kat sini sebab gamba aku tak msuk dlm laptop lagi -,-' bodoh kan ?! seriously memang meletop gile la majlis dy . dah mcm majlis nak menikah dah aku tengok . al-maklumlah . si Petunang neyhkan ade degree . hahaha ! kenapa petunang ? adoi! biarlah! happening habes weyh bile aku ngan kakak-kakak spupu aku dah jumpe . smpai cameraman yg ade tuh pon ckap family kitorang best ! *aku mcm suke sikit dekat cameraman tuh . dy dah kawen -,- gatal plak =D oh oh . mlm tuh kami maen tepung sempena hari jadi ezaira ezaty @ Sutik @ zerazer @ yayang utik and ade mana lagi nama dy . hahah . gamba pon akan dimasukkan kemudian . maaf ea !

memang aku paling touching sebab hud pegi juga RTW10 tuh . dy tak sayang aku ouh :'( tapi sebab bufday dy aku tak dapat teman dy , so , aku relakanlah pemergian dy kesitu walaupon pedih pada hakikat nya . ngaaa ! =D apahal ngan aku neyh ? sakai .

Oh ea !
Tahniah kepada pasukan MALAYSIA di atas kejayaannya smlm
argh ! mAlaysia kan bole ?? :P
tak ade masalah lah ! haha !


-n0te- mengantuk . smlm bergayut smpai pukoi 5 pagi . panggilan pecumakann :))

No comments:

Post a Comment