yang mana satu ?


aku dah gemok mcm kucing neyh :)
xde motif sebenanye letak gamba kucing tuh :D

err. korang lebeyh rapat dengan adek , kaka , abang or ahli keluarga korang atau dengan kawan ? ade sesetengah orang tuh dengan kengkawan uishh! bukan maen baek lagi bile bercakap . klu dengan adek beradek volume suara bukan maen tinggi lagi .

sekarang sape lebeyh penting ?

aku tak ade kawan ramai sgt . kadang kadang semua bende jahat or nakal or masalah cinta ,aku cite kat adek adek aku but dorang takkan citer kat mak bapak aku . :D sbb tuh mcm rapat sikit dengan dorang . walaupon adek aku agak baek sikit ngan aku. hari hari aku tengking dorang ^_____________^
maaf ea adek adek ku :P .. as a sister , bg aku marah adek tuh biasaa ~ aku yang sulung plak . aku penah bertumbuk dengan adek aku yang neyh
|
|
|
V

(jangan ingat aku kecik , aku tak kuat okayy ^_^ )
smpai mak aku bantai kitorang dua dua pon kitorang tak brenti2 jugak . nmpak ibu nangis baru klang kabut stop and buat hal masing2 but tak betego bape hari je .. pastuh dah besembang mcm tak ade ap yang jadi .

kalau ngan adek yang neyh plak
|
|
|
V

( apahal adek aku sume tinggi neyh -,- )
Aku penah baling sudip kat kepala dy :P sebb aku suruh dy susun pinggan tapi dy tak nak . dy neyh lah mangse yang pling , kerap and slalu kene 'debik' ngan aku and ibu . lembab sikit dy neyh tapi bagus sebb semua kerja rumah termasuk masak skit2 dy pandai and boleh buat . dy terer masak maggie weyh . mcm mcm bahan dy boleh letak dlm maggie tuh . dah tak ade rupa maggie biasaa :D


kalau kawan , yang terapat dengan aku buat 'masa neyh' ida jelah kot . dy je yang slalu tolong aku klu akutak ade duet ke , ade prob ke , or ape ape lahh . even dy neyh kadang buat aku rasa nak tumbuk je dy ,, but okeyy lahh dari tak ade kawan .. :D hahhahaha .

aku ade dua tiga bestie age . but jauh dari aku dan jarang jumpa dah .. masing masing sibuk keje and blaja je -,- rindu dorang :)

*kalau dapat maen tepung mcm dulu mesti bestt ^___^

No comments:

Post a Comment