Sape kate best ? -,-'

aku memang tak paham . seriusly . TAK PAHAM ! argh ! mcm mana aku boleh tepedaya nak tengok cite HAQ tuh ?!

kalau aku ikot je bebudak tadi tengok THE GREEN HORNET. Maaflah eyh ^__^ terutama man . haha . kesian kau aku tengok mundar mandir , tak senang duduk dy sebb menyesal ikut cakap aku . dahlah time beli tiket tuh aku nakal , buat perangai tak betul aku . dy ikut and layankan je perangai aku . TRIMA KASIH :D . hari neyh aku kuar ngan adek adek aku and kawan kawan aku .. antaranya MAN , PANJANG , BUNCET , KL , and teetttt! hahahaha . tak boleh bgtau . nnti kejadian 1.1.2011 berulang . :P kan kwankwan ? kami ke sunway . mulanya aku ajak g OU je . tp sebb nak hanta myvi g keje.. tepaksa lah ke sunway jugak . fine fine . aku ikot je . boleh blaja mcm mana nak balik dari sunway sendiri lain kali :) dah sampai terus beli tiket . then jln jln and g makan mcdonald . have fun kejap . terus masuk tengok cite tak best tuh . dah dah . jgn kutuk . kita kene support filem melayu . jgn lah selalu menyindir . nnti negara kita tak maju . kan ? betol kan man ? hahahah!
keluar dari wayang . terus g game . arghh ! kat part neyh tak best sebb aku melarat maen game RM15 hanya untuk anak patung kecil yang takkan dapat . FUCK ! sakit sial hati aku ! dah habes maen baru menyesal . klu la aku menyesal awal2 . tak ade lah aku melarat . humm . kesimpulannya aku tetap berpuas hati hari neyh . dlm wayang kami bgelak ketawa je memanjang . serius tengok wayang dengan budak budak tuh . mcm2 dialog dorang boleh tambahkan bagi cerita tuh jadi menarek . len kali kita hang sama sama and tengok citer best je lah okay . ? hahaha . ! bubyyeee ~
nak tengok gamba ? boleh boleh . tapi sikit je tau . yang lain peribadilah . hihi!

aku yang chumel sikit :)


aku ngan buncet :)
*asal aku pon mcm buncet je :P


aku lagi ?! err.. neyh dengan adek2 aku .
kirenye memang patut lah ade aku kan ?


neyh dengan kawan kawan . ahhahaha . aku lagi .
menyemak betul .

okayy itu saje :) love love love .

No comments:

Post a Comment