Contest - muncung paling cun habes ;)

Sedang aku sibuk mengubah suai blog aku yang aku skang pon aku maseh belum berpuas hati lagi . . tetiba aku tebaca yang cik pieka telah men-TAGGED aku untuk satu contest ni . contest apa ? meh la kitaaa bersama sama menjelajahnya :D
|
|
nampak banner diatas ? itu lah contest yang dimaksudkan . setelah aku bepikir panjang . aku nak serta contest ini . yeayy ! Cik WAWA yang anjurkan contest neyh . klik nama ---> wawa winkie untuk sertai .
eh !asal banyak blogger suka anjur contest ha ? aku pon nak lahh . hihihi .
tggu contest dari aku t ea .
skang jum ke syarat dan peraturan .

.syarat dan peraturan.
1. mestilah menjadi follower blog WawaWinkie nieh
2. buat satu entry khas dengan tajuk "CONTEST MUNCUNG PALING CUN HABIS" dan linkkan terus dekat post nieh
3. letakkan banner di atas nun kat entry tersebut dan di sidebar
4. letakkan 1 keping gambar SAHAJA yang menunjukkan muncung korang yang cun habis..
5. tag 5 rakan follower korang (pastikan diorang tahu)

Entry khas :)
aku pilih gamba neyh .
|
|
boleh terima tak cik wawa ?
klau tak bgtau , nnti aku tuka carik lain .
aku pilih gamba neyh sebb aku rasa aku ngan hud chomel . haha . *puji diri sendiri . gamba neyh masa aku pegi terengganu hari tuh . kami jalan jalan dan singgah kat sawah yang ntah sapa punya ntah . kami cume pikir nak begamba je time neyh . hihi .tapi seriusly tak bosan tau tengok gamba neyh . sweet je . ^___^ haha . awww ! harap cik wawa suka sebb mcm sesetengah orang suka gamba neyh . dorang kate muka aku ngan bf aku neyh sma mcm adek bradek . ntah betul ke tak , itu aku tak tau . haha . betul ke muka sama jodoh panjang ? klu betul wah ! untunglah aku . hahhaahah . okay okay , dah tak tau nak merepek apa lagi . byebye .


tak tau nak tag sapa .
sape nak jum jela join bagi follower cik wawa kate up's sikit !
:D

*moy , jum joinn !

No comments:

Post a Comment