Happy Annyversary to Me and My Beloved Boyfriend

wah ! tak sangka ! tak sangka ! :D



rupe rupenye , dah 3 TAHUN kami bersama weyh !
sepanjang pekenalan aku dengan hud .
dy memang yang tebaek dlm hidup aku . :)
cuma dy yang paham aku neyh mcm mana *tp kadang2 dy kate dy tak paham . haha .
biasalah lumrah hidup kan ?
maaflah . aku tak tau nak romantik sgt neyh . ^___^
happy sgt sgt sgt !
aku sentiasa beharap hubungan gila kitorang neyh akan kekal buat selamanya :D
barulah superb awesomee!

"bie ! sy sayang gila gila ouh dekat awak . . semoga tuhan berkati hubungan kita dan biarkan kita hidup happy sentiasa . sy sgt sgt bersyukur sbb DIA bagi sy orang yang sggup melayan sy , susah senang dengan sy , dan sayangkan sy . sy dah maafkan dah kesilapan nakal awak semua . tapi klu ade terdendam sikit tuh . sy mintak maaf dari ujung rambut smpai ujung kaki eyh . sy mintak maaf ea klu sy terlalu cemburu sepanjang perhubungan kita ni , sy terlalu syang awak dan takut kehilangan awak , :') itu yang menjadikan sy seorang perempuan yang sgt kuat cemburu . harap harap lepas neyh sy maseh jadi yang tebaek dlm hidup awak . "



oh ea , pada awek yang slalu sgt nak rosakkan hubungan kitorang tuh .. aku rasa lebeyh baek kau berenti sebb smpai bila bila pun aku rasa kau takkan dapat dy dari aku . klu kehendak DIA kate Hud bukan jodoh aku . okayy , baru aku akan terima dengan hati yang begitu luas tebuka :D

err . apa lagi erk ? tak tau lah na taep ape . aku tengah senyum senyum kegembiraan sorang sorang dalam bilik neyh sampai blurr dah otak aku .

bie : nak hadiah :D muah muah muah ! haha !

No comments:

Post a Comment