Kene ngorat EP-1

disebabkan aku lama tak update blog , aku akan cite episode kene ngorat neyh sikit2 . barulah dapat update banyak bende nnti . :D kan ? pandaikan ? hari neyh rezki anak2 lah ade line plak internet kat umah . opps ! jgn tego . nnti dy mula buat hal . okay okay .
jum layan cerita aku .

bende neyh jadi kat ofis aku bila budak2 uda kene masuk ofis untuk tuka paip kecemasan dlm ofis . mula mula aku tak suka dorang lalu lalang depan table aku . dengan wayar penuh sepah2 . rimas gilelhh . -,-' tibe2 abang G tanya aku boleh tak guna plug kat situ . aku pon dengan slamber dan tanpa fikir apa2 aku jawab je lah . " boleh . gunalah " tetiba dorang yang tengah sibuk2 buat keje tuh stop and tanya aku " sakit tekak ke ? " sial ! aku kate lah tak sebb memang suara aku macam neyh . Mamat A *aku tak tau nama dy :P . dy kate " Wuishh ! suara dy macam ELLA an ?" hahahahahaha ! bapak bangga sial aku masa tuh . kembang2 hidung aku yang memang dah kembang neyh . hahahah . tapi aku senyum2 manja je . malu ^____^ .
dlm sejam macam tuh sorang nak gulung wayar , mamat A tuh tego aku

Mamat A : jum mkn tengahari sama sama ?
Aku : tak mau .
Mamat A :ala, jum lah jumlah .
Aku :tak mau . nak kuar lunch ngan mmbe
Mamat A :okayy .. sy tggu kat ataslah :)
Aku :sukehatiilaa .

dan g beli makanan kitorang naek atas sbb memang geng2 aku lunch mkn dlm opis .
masa dah naek tuh , dy tego lagi

Mamat A :untuk saya mana ?
Aku :eh ! mana ade . g lah beli sendiri .
Mamat A :alaaa . *muka touchig then terus lepak kat tangga .

dah habes lunch . maseng2 dah balik tempat masing2 . mamat A dtg n tanya klu dy nak num aku boleh tak ? aku jawab tak .lepas tu dy kate . mcm mana nak kol klu tak tau num ? aku suruh dy kol num ofis . habes cerita :D mmbe dy gelak2 kan dy then terus dy blah malu ..

okay smpai situ je dulu :D'

seriusly , chumel jugak muka dy . but klu menggatal . aku fikir mana nak campak En.Boyfriend kan ? jadi aku hold dulu niat nak gedik2 tuh .. hahah .

nak tengok gamba aku masa hari kejadian ?
jum layannn !! :P
amacam ? makin menawan tak ? hahaha .
*perasan sudah !*

No comments:

Post a Comment