Zoo ~

ahad ritu , aku g zoo weyh ! syokkk !
haha . last aku pegy zoo masa aku dajah dua :D memang mase tuh
aku maseh chomel chomel gila punya ,
hahah .
makanan kat dalam tuh mahal , tak berpatutan dan tak sedap .
*naseb baek bukan duet aku .
aku g zoo pon sebb follow makcik aku yang kebetulan nak ke zoo . :D

slalu keje kesejukkan je aku kat dlm ofis tuh ,
skali pergi zoo . kene panas ! haahaaa !
(suka tengok gamba neyhh )
nak tebakar semua yang ada kat badan aku .
bepeluh2 doe . terus muka aku jadi buruk !
mcm mcm binatang tua aku jumpa . hihi .
tapi ada stu neyh terbaek . view and zoom .
nnti kauakan nampak sendiri . kah kah kah !
ahaha ! nmpak ?nmpak ?
shhhh !

btw , aku jumpe lisa dan shazzy sam !
SUMPAH dorang peramah dan sgt baek :D
i love them !
balik g mkn kat keramat . sup ekor dy terbaek wooK ! :P

No comments:

Post a Comment