Boleh ke tak pe ? :D

HAHA ! seronok seronok ! :D
excited lak aku memalam neyh .
aku HAPPY neyh ! korang tolong happy ngan aku sekali okayy ??
let the story begin ..............

kelmarin , tetikus hitam aku jatuh dan berkecaii .
neyh lahh hasil setelahh berkecaii
|
|
|
v


amacam ? blah gile an hanconye ? aku dah try asang , gam , semua tak leh .
bengang gilelahhh ! so , aku buat keputusan untuk beli baru .
memandangkan tuhan amat menyayangi aku , DIA buat aku jumpa duit simpanan aku sebanyak .... TETTTTT ! rahsia . hihi ^0^

so , dengan hasil yang aku jumpa tuh . aku g beli mouse tadi kat curve :) dapat gak aku beli mouse idaman aku .. hari tuh na beli tapi hud tak bagi sbb dy kata jgn membazir . but now , aku dah tak ade mouse , so .. jawapan dy memang aku kene gak beli . bnde pnting neyhh . nak buat assgment susah . hahaha ., "hud jgn jeles okayy . muah muah ! " okayy , sila tampa muka aku skang -,-'

dah stop mengarut , meyh lah tengok mouse aku..
|
|
|
v

LAWA TAK ? dy kecik je . mcm hamster . -mengarut lagi !- okay okay . korang klu kate tak kecik gak aku tak tau lah . sebb bila aku pegang , dy besar neyhhh je ...
|
v
ha ? kecik kan ? kan ? kan ? chumel macam aku . aww aww ! haahahah .
btw , disebabkan duit aku ade lebeyh sikit . aku beli dua barang lagi :D arghh!
memang aku suka , sayang dan janji akan jaga baek baek :D

(1) aku beli usb port
(2) aku beli headphone :p
jangan jeleslah citer dy kann . warna ungu lagi tau ! ahahahaha ! kau kaya memanglah mampu beli yang mahal mahal . aku beli yang murah je sebb yang penting chantek and boleh guna :D

itu je lahh . hahaha . boleh ke tak pe shopping neyh ? :D

ahh ! bende dah beli ! biarlahh . weeekkk ! :P

1 comment: