Happy Birthday Sayang ! :D

sebelum tuh . aku nak bagitau sorry sebab cara aku wish , tak se-GAH kau wish bufday aku dulu . aku skank dah semakin tak dekat and rapat dengan kau . semua gara gara mokmok kesayangan kita tuh .. tapi aku janji , akan ada hadiah untuk kau ! akan ada okayy ! :D


jadi mari lah blogger blogger sekalian ! aku menyeru korang untuk wish !

HAPPY BIRTHDAY WANIEEE !
SEMOGA KAU PANJANG UMO ,
DIMURAHKAN REZKI ,
TEMU JODOH YANG BAIK .
SEMOGA CPAT TINGGI !
err . apa lagi erkk ?
SENTIASA HAPPY OKAY BEBBB .walaupon kita tak rapat , tapi aku selese bekawan dengan kau .
kenangan kita lepak sama sama aku takkan lupa .
aku tak pedulik kau suka kawan dengan aku ke tak .
aku tetap suka kawan ngan kau okaaaayy :)
awww !
da besa dah si ketot neyhh .
jaga diri elok elok weyh !
sentiasa jadi yang terbaik .
sayang kauu !

nak kad yang tak seberapa neyh untuk kau ! :D
( nmpak ? lawakan kita ? pandai tak aku pilih watak kartun tuh :p )

1 comment:

  1. terima kasih kila. tah kalau tak mesti aku da celeb bday ngan korang semua. gemok kejam. haha.

    kau org paling kreatif wish bday aku. clap clap*
    btw aku da tinggi seinci ok. hehehahaha,.
    THANKS QIELLA ABDULLAH!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete