Jatuh hati kembali padanya . !

pada siapa ? ahahahaha ! pada si DIA .! meyh tengok meyh !


yess ! memang dy ! hahaah . dari dy kat konsert prelude*eh ! betul ke aku eje ? biarlahh .
dari konsert prelude aku dengar suara dy nyanyi lagu zakia , aku dah mula minat dy , and aku tau dy ade bakat ! tapi ntah hape yang juri pandang dulu ... yang mangkuk mangkuk dipiliihnya ! tak ade seni . ! nama je juri . tapi tak bijak . oppss ! asal aku marah sgt neyh ? kn dy dah masuk af . da okay lah tuh . :) memang dy patut masuk ! yeah ! aku bukan main melompat age semalam bila dengar dy menjadi pilihan ramai pihak . ! :D bagus semua yang memilih dy ! dy ade bakat . tak slah kalau dy nak masuk andd mungkin menang ! yes ! go hazama go !

buat yang terbaik , jgn mengalah . u will be the best ! aku sokong kau weyh ! tapi aku tak janji ouh aku undi ke tak . sebab aku tak suka membazir credit aku untuk bnde yang ntah hape hape . hahahahahhhaahahaha ! ini untuk have fun saja okayyy . !

klu dy ngorat aku , aku takkan pikir panjang .. terima je . hahahahahah !
-sila tampa muka aku sekarang -,-'

No comments:

Post a Comment