Penantian hanya sia sia :')

haha !

selama neyhh

aku terima kau lagi walaupon kau curang ,
then kau curang lagi , then lagi sekali .

aku terima kau lagi walaupon kau kantoi masuk club ,
then siap pakej menipu age .

aku terima kau lagi walaupon kau kantoi g sunway lagoon
dengan orang lain .

aku terima kau lagi walaupon kau kau tak pernah buat ape
yang aku nak .

aku terima kau lagi walaupon kau cume orang yang nothing
dlm hidup aku .

aku terima kau lagi walaupon kau anggap aku setaraf kawan kawan kau je .

aku terima kau lagi walaupon kau tak layan aku mcm aku neyh gf kau .

TAPI KAU TAK LEH TERIMA AKU ,

hanya sebab aku kuar mkan dengan jiran sebelah rumah aku , kawan lama aku , yang aku tau perangai dy . :')

okayy ouh ,

aku fikir klu aku pulangkan balik jam yang kawan aku*neyh kawan lain plak okayy* and stop berhubung dengan dy . masalah aku ngan kau dah takkan ade .

TAPI MEMANG AKU TAK SANGKA

3 tahun , semuanya jadi sia sia je sekarang =D


* pieka ! now kite berstatus sama *

5 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ape ni ?! aku curang sume kaw tules ? npe kaw xtules kaw kua ngan jiran kaw pstu kaw tipu aku ? ala ! xfair gle ar mcm ni .

    ReplyDelete
  3. eleh...kawan aku lg ar,,,,gf die ngan besfren die perform sekatil lg...bese2 jew...hehe

    ReplyDelete
  4. dianna : u post apa beb ?

    pieka : ini series ..

    max : ini blog aku , suke hati aku lah weyhh !

    anonymous lah : fuyohh ! itu blah weyh! but kau
    sapa ?

    ReplyDelete