Menyampah !

aku dah mula rimas ! argh ! apa neyh ! kenapa aku yang kene rasa mcam neyh ?! apa sala aku weyh ! aduhh ! ergghhhh !
KENAPA kau kene jadi macam tuh ? weyh ! kite neyh penting tau ! adeyh adeyh ! tak nak luah sini . fullstop !

nak update apa neyh ? ntah lahh .
down balik ouh traffic aku cmneyh .
ayoo ! tak best tak best !h .
takpe ! tggu lepas exam ! aku update gak blog panjang
lebar macam wanie ngan myvi .
dulu dorang paling pemalas nak update blog .
sekarang WAH ! gah semua menaip !
tak bagus untuk aku mcm neyh !
si gemok fara 2 pon ari ari update blog !
-,-'
apa neyhh . tak syok gila lah .


hari hari aku berlalu dengan sgt lain dari yang biasa .
the most weird thing was happened in my day is . MAN !
sumpah aku tak paham dah kenapa dengan dy .
kalau dy dah tak nak kawan dengan aku ,
tak pe lahh . aku tak paksa .
cume aku nak ...
BERTERIMA KASIH KAT DIA SEBAB SELAMA NEYH DY PALING BANYAK TOLONG AKU . PALING BANYAK ! DIA TERBAIK AND AKU TAKKAN LUPA DIA DAN SIKAP PELIK DIA . ITU SAJA . !

No comments:

Post a Comment