rahsia

holla ! fuh ! behabok betul eyh blog aku , bekarat karat ! haha . aku dah gemok weyh ! :'( nak kurus tapi ramai tak support ! kecoh gila . tak bnyak kot aku nak citer . sebb kalau nak ulang balik apa yang dah lepas lepas , patah gak lah jari aku nak taip . ! keh keh keh !! past is past lahh nampak nya . sebb aku nak spent time jalan jalan kat blog sahabat blogger aku yang terchnta !..

aku dengar dengar citer skang banyak rahsia yang aku tak tau . HAHA . sampai bila weyh nak sorok ? sampai mati ? tak kemana lah citer kau tuh :P
aku dah tau dah pun . kau neyh bodo lah , jgn lah susah kan diri kau sendiri . kan kau gak yang merana . dy carik aku sebb aku satu ofis dan aku penah kawan rapat ngan kau . bukan aku yang carik aku sebb bajet aku ade dengan kau . kau dh malukan diri kau sendiri . pandai pandailah kau nak hidup . aku kesah ape pasal kau skank . hahah ,

btw, result dah kau weyh ! arghhh ! apa teruk sgt aku belajar neyh ? -,- bongok gila . kalau mak aku nampak result aku , kompom dy kecewe gila . ! pas neyh aku tak nak maen maendah ! aku stress tengok result aku ! DUA FAIL ! mana nak carik duet woii ! pas neyh takkan ade fail age ! ITU JANJI AKU !

lama aku tak update blog , kompom kompom followers aku dah lari tinggalkan aku . -,-' touching lah syiott! nak kene up traffic balik neyhh ! :D

No comments:

Post a Comment