Hanya yang bertuah !

muka acah acah chomel neyh susah dapat weyhh ! :D


hyee ! okayy kita skip dulu trip ke MELAKA ! sebb ini lagi best aku nak citer ! HAHA ! skang citer neeyh is the most important thing ! yeah ! HAHA !

smlm(selasa) aku ngan budak budak opis rancang nak g tengok bola sesame . then nak beli ticket on9 lah konon nya . but SOLD OUT ! sial la ! pui ! hahah . !
aku dah buntu . mcm mcm cara cuba carik . memang koyak la an mental aku . but last skali !!!
ayah hud offer diri untuk g belikan aku tikett .
huiiiiiii ! terharu syiottt !
HAHAH ! :D

aku dah bagi duit apa sume , pagi tadi(rabu) aku kol hud cakap nak tambah lagi . hud okay kan aje . then aku tanya ayah dy dah gerak er? dy jawab belum . mula mula aku cm touching kecik sebb dah pukul brape dah an ? tak gerak age . memang harapan lahh nak dapat .
tapi sbb orang nak tolong , takkan kita nak maki dy lak . aku biarkan je lahh .

a few hours later , bapak dy dah gerak g beli tiket . masa aku kol ayah dy . walaweyh ! cute nye suare :P hahaha .
then ayah dy anta msj gtau yang tiket kat stadium KJ dah habes ! but dy otw stadium shah alam carik kat sana lak . masa tuh aku dah sebe salah gile ! tak smpai hati , aku msj dy gtau xyah lah susah susah . tak ade pon tak pe . but dy tak rep . setengah jam mcm tuh dy gtau yang dy dah ade kat stasium shah alam .!


WOI WOI ! kau carik mana ada bapak bf kita sanggup susah payah carik tiket untuk kita ! bapak metua kau ada ? ada ?! tak dapatlahh kann . tapi aku ada :)
untung sgt sgt sgt ! hihihi .
walaupon hasilnya menyedihkann , tapi aku terharu sgt bapak hud sggup buat mcm tuh . aku memang antara yang bertuah skang :D hahah ..
itu jee . tak ade apa yang gempak ponn . tapi aku BANGGA la bodo !

to ayah hud , En. Arde Azhar ,
this is for you :D

No comments:

Post a Comment