This is what i want

hello :) hahah .
tetibe mood matang aku dtg lak memalam yang tenang neyh .
dan terAsa nak open topik ni ,
sebelum neyh aku pernah luahkan .
tapi tak berapa dapat smbutan . now aku ulang balik untuk dapatkan pendapat .

macam neyh , skang umo aku 20 , apa pendapat korang kalau next year aku tunang ? jangan tanya lah kan dengan siapa . jodoh kan kat tangan tuhan . aku terima je . kirenyee ade lahh calon calon nye . cume orng tuh nak dengan aku ke tak . or serius ke tak . itu aja .
bukan aku tak tahan ke , gatal kee apa keee .
tapi bagi aku kalau bertunang tuh kan banyak bagusnyaa .
tak ade lahh org bawak mulut pasal kita .
zaman sekarang neyh mana boleh silap sikit , ade je mulut mulut busuk bangkai yang jaja cerita .
so , aku nak tau ..

TUNANG waktu umo 21 bagus ke tak bagus ? :D

kalau laahh memang takdir aku :) *aww gatal siott ! hahaha !
aku nak cincin yang macam neyhh
|
|
V
boleh ?




Aku tak kisah dan terima jodoh aku , asalkan dy boleh jaga aku dan jaga family aku :D
btw, kalau family aku terima baru aku akan terima sbb restu ibu tuh sgt bermakna .
HAHA !

FACEBOOK SAJA NAK BUAT GEMPAK !

Bapak banyak like an ? AHAHHA ! teperanjat boboyyy ! :P

okay , ini gamba aku untuk hari neyh :D

1 comment:

  1. kalau ade jodoh . bole je :) papehal hantar jela kad undangan kt pieka. HAHAH :P insyaallah datng :P btw betol ke org like bnyk cmtu ? HAHAHA

    ReplyDelete