Trip to Ulu Yam :D

wah ! macam pegi jauh sgt kan ? HAHAH ! dah lama gila tak g mandi mandi . tetibe semalam mimpi apa ntah ayah aku ajak g mandi . so , perjalanan pon bermula :D malas nak taip . HAHA . gamba je lah okayy . love yah !

air tangan apis neyh weyh! sedapp :P




( sejak bila mak aku pandai menyelit , aku pon tak pasti )


masa sampai kat sane best best je lah maen maen . seronok sgt sampai jatuh dari atas batu . sumpah mula mula jatuh tak skit , boleh smbung maen kejar kejar lagi . tapi bile dah balik ! perghh ! Terasa gila lah sakit nye . memang mak aku suka lah kann -,-'
tak ptot gila .
okay okay . dah ! sambung lagi tengok gamba :D

aku akan simpan gamba irfan neyh sampai dy besar :P


adek lagi tinggi --'





yang penting aku rasa chomel gila gamba aku yang paling last skali . haha
Sekian terima Kasih .

No comments:

Post a Comment