Huyoh ! dy hebat ! :D

aku memang tak leh hidup klu tak puji diri aku sendiri :D sapa yang hebat ? HAHA ! kompom lah aku . takkan kau :P

apa yang hebat ? tak ade apa pon sebenanya . saja nak bagitau korang yang hari ni . ! hari sabu weyh ! aku mandi dua kali ! hahah ! pagi tadi skali , sebelum maghrib tadi skali ! ha ?! amacam . ! hebat kan ? slalu aku kalau kat rumah sbtu ahad memang tak lah aku nak basahkan badan aku . malas yang teramat sgt weyh! jgn men men . ni paling malas punya orang ni . HAHA !

oh ea . ! aku dah setelkan masalah aku . aku tak yah nak penat penat pikir lagi :) aku dah slowtalk dengan sape sape yang berkaitan . dorang tau , dorang paham and dorang tak pakse aku buat keputusan terburu buru ! yehaaa ! now aku bebas berlari :D hehh ! xyah nak lari sgt lah kann . ade lagi sorang yang masih belum aku setel kan . ni lain sikit . banyak pihak akan terasa . ah ! dah dah , tak nak timbulkan tnda tanya. bye bye hal ni ! :P jum g bab lain .

korang nak tau , ade budak kolej aku rileks je nak couple ngan aku . dy ingat aku anak patung apa maen pilih je mane yang nmpk di mata ? memang tak lah weyh ! kau penah couple ngan membe aku , walaupon tak rapat . ! membe aku tuh nama sama ngan aku . so , aku tetap ambik kira :D membe kau pon aku reject apetah lagi kau ,. ! ^__^ eh , aku dapat gamba mereka berdua bersama lah ! yeah ! ini lahh mereka :D
|
|
v
nama pon membe kan ? msti lah together gether , HAHAHA ! mana hensem ? HIHI :P byebye je la eaa .

budak rajin mandi ni pakai baju baru , beli kat BFF kolej dy :D chomel kan ? :P yehaaa . ! puji diri sendiri lagi . tak malu doee !
|
v


1 comment:

  1. hahaha! terbail la kila :) siap reject orang lagi.

    ReplyDelete