:) mulakan pagi yang indah dengan senyuman . assalamualaikum ! :D
hahaha ! poyo tak ? eh ! suka hati la an ? blog aku . hahahah.

hari ni , aku senyum senyum je sebb aku tak nak masalah merepek menang . aku nak jadi qiella yang gila cm dulu :P aku tak buat mak aku runsing tgok anak kesayangan dy ni muram . haiiyaakk ! anak kesayangan lagi ! :D

but senyum senyum aku , age gak risau nye ni ! afiq mana ntah pegi ! adoi ! dy suka lari dari masalah ! pastu ntah kemana ntah ! bengang betol aku . kepala aku yang sakit pikir mana dy g , kang marah ckp apa plak , tapi dy memang suka buat bende bende yang merisaukan banyak pihak ! -,-'

"please la afiQ ! jangn buat aku cm ni ! aku yang rasa serbe salah tauuu ! erghhh ! "

okay back to mystory . da 3 hari aku tak jejak kaki kat kolej . xfokus aku nak blaja , tgok ? kan dah memudaratkan diri sendiri . pelajaran dah terabai . mak kata blaja dulu jangan becinta kau xnk dengar ! skang melarat la kau ! pada korang korang yang tengah hangat dilamun cinta baik baik ea . jngan jadi cm aku . AHHHAHAHAHAHA ! :D

hari ni aku all blue :D


tgh make appointment pon sempat lagi webcam ! nampak tak care dy ? hahahahah ! :P

" Rindu kau la beb :( "

kbye !

No comments:

Post a Comment