FITNAH ITU KAN DOSA ? KAN ?

kenapa kau tuduh kawan aku macam tuh weyh ?! tak baik tau ! aku tau la dy sosial bagai . tapi fitnah dengan besosial mana lagi teruk ? fitnah enn ? ape ke bodoh kau boleh pikir jauh cm tuh skali pasal dy ? cubelah sehari je jangan bergado .kesian duh aku tengok dy . smpai sakit sakit tau sedih . jangan bagi dy tekanan and jgn tambah masalah dy boleh x ? aku pun ade gak terasa ngan dy . tpi aku tak luah pun . aku kesian kot kat dy . banyak dah masalah yang dy hadapi , kau kalau syg dy cuba jangan tambah . usaha untuk kurangkan beban dy boleh ? bagi dy peluang untuk betulkan diri dy . ok ? serius aku kesian ngan dy . weyh buddy , kau take care okay ? jangan risau , walaupon aku touching sikit ngan kau . kau tetap kawan aku lagi :D HAHA ! sial an kau buat hal nak benti tak inform aku ?! kau ingat aku apa ? patung ! haish ! bengang ni ! bengang ni ! kau blnja aku mkn :D aku tak kira ! huh ! okay dah ! korang yang suka sangat marah si bobok ni please la duh . stop la . kesian dy aku tengok .

HAHA ! aku marah tak pe . kbye :p

No comments:

Post a Comment