Ingatkan dah setel !

assalamualaikum :)
salam jumaat kepada semua umat islam ! yeah =D

hari ni aku tak nak tension tension sangat sbb hari jumaat kan ? kene ah baik sikit ,.

cerita hari ni nak citer pasal bende yang dah lepas . capital F punya story . okay . pagi tadi aku dapat msj ni .
|
|
|
V

 persoalannya sekarang , asal bende ni tak setel age erk ? apa lagi yang dorangg tak puas hati dengan aku and si capital F ni ? aku nak syak sape pun xleh sebab aku ingat bende ni dah jadi memory yang dah di format . semua bende dah hilang . rupanya x ! ade lagi yang bedendam ngan kami .

wey , kami dah xde pape dan dah tak behubung .. masing masing dah teruskan life masing masing . tapi kenapa korang nak ggu lagi ? aku salah apa duh ngan kau ?! kau tak puas hati apa lagi ?
kau nak slah sorang dari kitorng kene pukul ? ke down mcm orng mati laki ?


aku dah happy kot dengan life aku , pi mana mana yang aku nak , tak gado ngan ibu lagi , bapak aku pun dah tak ungkit ungkit lagi . tapi korang korang yang xde kene mengene dengan aku langsung .. apasal ? ceciter sikit meyh !



now , aku happy dengan diri aku . aku jadi sape je yang aku suka . aku buat apa je yang aku suka . so PLEASE ! jangan busy body or jangan bagi senyuman yang menawan ni bertaring . ahahah !

kau jeles aku tetap boleh teruskan kehidupan aku dengan gembira an ? padan muka . tak senang duduk la kau morron . byebye .

oppss ! ter-dosa pulak ! hahah . ini untuk sapa sapa yang tak puas hati sentiasa ngan aku .
 but ,

i love you stalkerss . muah ! :*

No comments:

Post a Comment