Qiella Wiwit Versi Lelaki VS Qiella Wiwit Versi Perempuan

ehem ehem :) hyee . sapa tau aku dh potong rambut ? ahahahah ! =D
mstila tau an ?
okay mcm ni , aku nak tunjuk aku versi lelaki , dan aku versi perempuan :D
 INI VERSI LELAKI !
 amcam ? hensem x ? hahaha ! aku memang hensem sebenanya kalau versi lelaki . cuma capital A xbagi . haha. skang dy dah xnak kawan aku , so , aku leh potong la an ? maaf A . sy terluka . haahha ! cewaah ~

mari kita ke another version . jangan tekejut , nak transforms ni. ahhaahahah.
|
|
|
  INI VERSI PEREMPUAN !

Bila di cantumkan bersama , nampak macam aku couple ngan budak pengkid . HAHAHA!
|
|
|
V
inilah hasilnya .
wiwit! kami sepadan an an an ? hahaha !
kau ade ?
p/s: kalau aku terluka sedih , kecewe , inilah yang akan aku lakukan .
rambut jadi mangsa :)
but bukan aku nak jadi pengkid ea ! potong rambut je ! 
xde kene mengene dengan ubah jantina kape ! jangan memandai!

okay , bubbyeee ~ wiiiwwwiiiitt ! haha =D

No comments:

Post a Comment