Sahabat Platonik Saya :)

 okay , aku seru semua warga pembaca blog aku untuk wish SELAMAT HARI JADI to En.Faizal Bin Jamaludin yang menyambut hari jadinya yang ke-21 . hahahah  ! :D

cepat wish ! semua kene wish tau ! sebb dy ni sahabat paling special dlm hidup aku.. dy lah satu satu nya orang yang paling bertahan , sabar dan terima aku ni seadanya . haha . btw ,. dy pun penah jadi punca aku perang ngan crush aku . haha . kire faizal ni hebat laa . :p


 untuk faizal : happy birthday to you :) I harap U sentiasa sehat dan murah rezeki . semoga panjang umur , bertemu jodoh dan dapat I makan Nasi minyak :D yummyumm ! sepanjang I kenal U , U lah bff I yang paling terbaik I pernah ade . U je yang sekepala dengan I . mcm mcm hal I , I ngadu kat U . U redho je dengar , nasihat dan nasihat walaupon kadang kadang I xdengar pon apa U pesan . HAHA ! thanks ea sbb jadi sahabat yang paling the best dlm life I . smpai I mati pun I tetap sayang dan utamakan U . bf tolak tepi dulu . dah kawin baru dy num 1 . hahahah ! u jaga diri baik baik okay ! :D makan minum jaga , mata tuh ! jangan nak biar merah macam hape jee . seram aku tengok . kerja elok elok ! bawak kereta elok elok . ! senang citer take care okay ! :) U lah sahabat susah senang I . dan u tetap sahabat I walaupon u pembunuh kucing ! hahaha. love yahh ! hahah .


okay untuk awek faizal , scandal or apa je , kalau dah terbaca , jangan lah nak jeles ke touching bagai . kami cuma sahabat platonik yang tak dapat dipisahkan :p .
sahabat platonik tuh - hubungan persahabatan antara lelaki dan perempuan tanpa wujud sebarang perasaan yang membawa kepada keinginan nafsu syahwat. (Senang kira, kawan baik tanpa ada perasaan cintalah).



SEMOGA KAU DAPAT LALUI HARI HARI KAU DENGAN TENANG DAN PENUH SENYUMAN :)

*psstt ! nak tuntut hadiah bila jumpa nanti k :)

1 comment: