Life ?

  hye :D
nak update blog . tapi entah apa tajuk , apa isi aku tak tau nak letak . setelah wanie kemukakan isu untuk aku ceritakan tentang life aku . eceh ! ahhah . aku pun buat keputusan untuk ceritalah sikit tentang aku yang konon konon mcm menyepi ni ea :p

ermm ermm . mula mula nak cite pasal ape ?

pasal diri aku? okay , semenjak dua menjak tiga menjak aku dah bertudung ni , aku dapat rasakan yang akhirnya aku ni adde gak lah ciri ciri kewanitaan . aduh ! selama ni nak kata lelaki xdelah , tapi perangai, tingkah laku , gaya jalan terutamanye memang hanco . ahhaha . bila pakai tudung certengok
|
|
V

alahaii , kan manis tuh . hahaah . eh ? terpuji diri sendiri pulak :D . hahah . aku skang ade kerete , ade moto , alhamdulillah rezeki murah , :)
skang xde lah nak susahkan sape sape nak kene tumpang amik aku bagai .. kalau tak dulu , hud, man , afiq lah mangsa paling utama aku akan carik bila susah . memandangkan sekarang nak tego cakap HYE pun dah payah . so, semua da menyepi . jangan ditanya kenapa . tiada jawapan yang tepat untuk soalan anda . sekian harap maklum :D

kalau pasal cinta 

seriusly aku memang tengah jatuh cinta dengan seseorang yang tak leh aku nak mention nama nye atas sebab sebab tertentu . takut dy bukan jodoh aku atau dy bukan hak aku , atau dy tak nak aku atau aku ni nanti cepat tukar fikiran . disebabkan lepas putus dengan hud dulu nasib cinta aku kurang baik . mungkin balasan buat hud macam tuh kot . skang aku mcm malang sikit lah . HAHA ! so , aku tak nak fikir soal cinta . sebab aku bahagia dengan life aku sekarang aku tak perlu nangis untuk meraih cinta sesiapa . ecewahh! phui ! skang kita enjoyy ! yehaa !

kalau pasal sahabat
nampak nampak? paham tak ? ha , banyak aku dengan sahabat sahabat aku yang sama waktu dengannya dah tak betego . dua sahabat baik aku dayah dan farra memang dah tak de . dayah tuh kau yakin sampai kiamat pun dy blom tentu nak bersahabat seakrab mungkin mcm dulu dengan aku . ngan farra ni . eh ? kenapa ? tekejut aku tak kawan dengan dy dah . bukan tak kawan . entahlah . urm . biarkan yang busuk hilang bau dulu baru kita spray wangi wangi k ? aku kalau marag memang tak lama itu aku . tapi aku ni jenis bukan akan cakap ok . kalau makan pujuk rayu . aku kalau dah terluka . payah sikit . dendam tau dendam ? ha. tuh aku lemah dlaam persahabatan . orng buat aku aku akan bedendam. dapat balas sikit je jadilah . janji terbalas . tapi sebab aku tak nak dendam menguasai diri . aku pilih diam untuk jadi pemenang :)

kalau pasal family
ni baru gamba family setengah je , kalau semua bergabung aku tak tau mana nak susun . hahha . lagi pun masa raya ni family tak semua dtg dan ramai dah balik . last minute baru tangkap gamba memang seciput je lah kan ... hahahaha . okay yang penting keluarga aku bahagia . masing masing da besar . semua boleh terima gurau senda . untuk pengetahuan umum . keluarga aku memang keturunan mat angin jenis kalau marah memang boleh tebalik rumah .tapi bila , mood gembira kami smpai memang ketawa tak hingat punya ! masalah semua tolak tepi :D gelak gelak smpai muntah pun ade tau :D

Kalau pasal kolej
sem ni jadual aku pack gila . aku tak rasa nak drop mana mana subject sebab aku nak cepat habis . aku rasa macam aku sorang je dlm dunia ni tebengkalai dalam pelajaran . tak habis habis ! phui ! kawan kawan lain semua dah anak 8 9 10 org aku ape pun tak boleh . hahaha . doakan kejayaan aku okay :D muah !


fuhh  ! dalam diam panjang lebar aku taip . kalau beterabur aku mintak maaflah ea . aku memang taip ape yang terlintas . nak susun memang tak lah . hahaha . okay . enough for today , kbye . take care . love you ! muah !! hahahha :D

No comments:

Post a Comment