Panjang ceritanya

sape2 yang rajen bace je la yang akan baca agaknya . hehh .
kite mula cerita dari hari jumaat okayy ?

Jumaat :)

- pagi2 dah bangun dah neyh . memang paling semangat la kan mak aku sbb nak g rumah kakak dy . kaka spupu gua kawen beb :) spupu tercinta .
( ini mereka )
pkoi 10.30 cm tuh dah kuar umah dah . tak singgah mana2 . nak cepat punye pasal , aku yang tak dapat beli topup -,- . pkoi 11 dah sampai , ramai ouhh dah ade , patutlah ibu taknak ketinggalan . hehh . baguslah orang2 kat flat tuh , walaupun baru pindah ramai yang meringankan tulang mereka untuk membantu .


go0d job !
tetiba laparr -__- makan makan makan . tengahari sikit ikut kakak spupu ak g rumah lama dorang sebab nak amik barang ,

neyh je yang tinggal . sayang ouhh . rumah dy cantek . +_+
lepas tuh pegy carik inai . merata-rata weyh kami carik ! nasek baek ade .. kalau tak mmang tak berinai lah kami . haha . *aku yang lebeyh sebenanya . haha . then balik rumah balikk . lepak2 . pkoi 4.45 kakak spupu ak hantar ke LRT pudu . ak tak tau apahal LRT 2 mcm ****** berenti2 . kalaah KTM weyh ari tuh . berangin je ak . sampai je kolej terus ke raja laut . lepak dengan boy and efi . ida lambat =,="

mereka lah yang tebaek dlm hidup aku buat masa neyh :D

tetiba boy cakap " xyah lah masuk kelas" ak tak nak (mulanya) then bila majoriti tak nak masuk kelas . memang kalahlah aku , bodo. blah dari raja laut , lepak MJ . urgh . gile bosan . mkn kek je la part yang besh kot . hahahah . !

okayy . smpai sni je la . ak nak cerita pasal shoot pulak . :)

Bersambungg. . . . .

No comments:

Post a Comment