Titiwangsa


( MEREKA YANG TERHEBAT )
korang perasan tak semenjak dua menjak neyh aku asyik keluar shoot je ? otak dah syok explore camera sebenanye . then ak ade kawan2 yang membantu aku . asgment plak memang berkaitan dengan shot2 neyhh . memang paling best lah :P

7.45
- ida amik aku .. pfffttt ! naseb baek lah aku boleh bangun . kalau tak memang pishang lahh . hahah.dy amek aku kat rumah makcik aku . then terus pegy amek EMMA and EMMY . ambik dorang kat shell chow kit . jeles tengok dorang -,- . lawa sgtt . haha . sampai titiwangsa . MAKAN penting . EMMA makan nasi lemak , lepas tuh roti canai . wuishhh ! ak perhatikan je . gile ouh . badan kecik mkn banyak ^_- hihi . siap2 mkn, ida kol boy . APE ?!! BELUM BANGUN LAGI ! memang merah2 muka aku tahan marah kat dy tuh . tapi tak pe . sebb ak memerlukan pertolongan dy . ak tak jadi nah marah . simpan2 :P . baek aku kan ?.

sementara tggu si kepeng tuh , kitorang jln2 kat titiwangsa . tak de toilet nak tuka baju . ade kitorang kesah ? habis semua kain yang ade kitorang guna buat tutup tingkap . empat-empat orang tuka baju dlm kerete . haahah ! hambik kau ! sape boleh buat mcm kitorng ? memang selamber giler lah . . tehn EMMA EMMI nak apa ? hahahahahahahaha ! aku tak nak cerita .. diorang tak kasik . *_* kalau korang tengok bonet krete time tuh . dah mcm almari . PENUH . kami siap acah2 jual baju lagi lah . bayangkan pepagi buta empat gadis ayu berGAUN ditengah panas . orang keliling usha garang je . PEDULIKKAN . hoho! baru nak gerak shoot boy kate dy dah sampai n jumpa kat depan . -_-
masuk krete balik and pegy depan . mengarut gile lah . kate kat situ lah . kat sinilah . sengal . bagi direction tak betol . tapi kesian ouh dy kene jalan JAUH tuhh nak carik kitorang .

mula2 nak shoot . EKAMIL . dy photographer tambahan dan murah hati nak bantu kitorang . memang agak segan nak shoot mulanya sbb tak kenal an . dah lame . hilang semua KEMALUAN . hahha! kan EMMA ? :P Ekamil blanje aiskrim . winkwink* untung la ade abang . BOY MAKAN AISKRIM WOI !! hihi~ mcm tak caye je . wakakaka ! taknak sgt mkn . ileks je Ekamil tuh ckap kat dy mcm neyh " budak2 kene makan aiskrim ." hahaah! panjang lagi nak cerita . tapi sikit je la boleh ? penat la taip -__-".

oh ye ! ada pierre andre , sharifah amani dan adek miasara kat situ . awwawww ! suka aku , haha . aku agak gedik hari tuh . lagi lahh bile berambut panjang . memang gedik sakan . haha . msa kami agak terbantut bila hujan turun . kene beteduh , bergurau sende dan berLAPAR .

aku have fun habes lah dengan korang mase tuh . mungkinade age part2 yang ak tak cerita . biarlah . tak larat dah nak taep act , hehh . nak tau banyak citer jum lepak ngan aku :D dengan penuh emosi aku boleh cerita . gamba xyah upload banyak2 kot . kan ? sikit2 sudah :)




amacam aku rambut panjang ? ada gaya x ? haha .
sapa suka aku rambut Panjang , sila angkat kening ^___^
terima kasih pada yang terlibat .
love yah !!

No comments:

Post a Comment