All in 1 entry :)

Hye semua :) sihat ? aku slalu klu update blog terus start cerita yang merapu-rapu dlm hidup aku . tak tego blogger yg rajin lalu kat sini kn ? teruk betul! Mintakk maaf eyh semua =D okay jum stat cerita..

Bermula dari pagi , ptutnye aku ade interview tetapi hanya kerana fail aku tetinggal dlm krete man keadaan itu telah menyebabkan aku menjadi SANGAT malas untuk pegi interview . hihi ^__^ aku teman mak aku pegy amek adek aku kat rumah mak cik dy . err~ memang mak cik dy bukan mak cik aku . harap ade yg mengerti .tejebak lame betul smpai aku pling bosan dah kat rumah dy . tak de apeape yng menarik langsung .

Balik je rumah aku tetibe rasa sangat mengantuk dan aku amek keputusan tepat untuk merehatkan mata aku untuk beberapa minit . time aku tido , elok plak henpon si dayah neyh. Orang kol,msj ade plak bunyik and vibratenye . bengang aku . memang paling mengganggu kehidupan betol . padahal time tuh aku baru tido setengah jam * tadi kate nak tido beberapa minit je kan ? . aku tetap degil nak tido jugak. Dlm pkol 4.15 mcm tuh aku bngon n siap2 sbb nak g sunway beli barang cik pieka . aku pelik asal hud tak kolkol aku lagi . dy tak balik keje ke , sbb aku tak nak memarah , aku tggu lah smpai pkoi 5. Tak tahan . aku kol umah dy . korang tau , dy kate dy balik pkoi 3.30 tadi -,-‘ sumpah darah aku dah membuakbuak dah nak marah neyh . aku bukan tak bgtahu plan aku kat dy . sehari sebelum kejadian aku dah bgtau plan aku . tapi dy ?! buat bodo je ! sakit gile lah hati aku .

Tapi sbb nak jaga hati dy, aku pegi jugak lah rumah dy . seriously aku nak tau ape perasaan kau klu kau tecegat kat luar rumah bf kau tggu dy lebeyh dari 20minit? Pekak ke ap kan ? last last aku pggil adek dy suruh tlong tengok dy ade ke tak kat dlm . kene tggu lagi 10minit -___-“ babi ! aku pling tak suka mcm tu duh! Dy keluar, dy dengan muka rileks and tak ade rase besalah langsung, tanye aku “nak pegy mana neyh?” mcm ****** . aku bukan tak bgtau aku nak kemana . tapi dy neyh memang tak penah faham n nak jage hati aku . otak dy cume ingat KAWANKAWAN dy je . dah tak perlu lah aku bgtau lebeyh2 . dy bukan tak baca . +_+’

Smpai sunway , aku terus pegi carik barang pieka . ! arh! Naseb baek tak susah J keluar lif dah smpai kedai tuh . hahahah ! buat petama kali aku masuk kedai yang penuh dengan warna PINK . whoottwhoot! Rase mcm perempuan sgt.*mcm la aku lelaki . dah beli , aku dha lege dah =D. jom tengok ap yang pieka nak sgtsgtsgt neyhh

|

|

|

Aku pon tak nak ketinggalan , aku beli untuk aku gak . hahaha . gedik ke ? semart doe ! tengok aku pkai :- maaf gamba low quality.


Tetiba aku rase nak jual . pada yang tau kat mana ade jual and tau brape harge and boleh pegi beli sendiri , tuh korang punyer pasal . but sape yang nak beli kat aku .

aku jual 4pek RM25 include postage . ha ? bagus kan ? murah kan ? kan kan kan ?

mahal ? okey . go and buy yourself . hahahaah !

Lepas tuh .Jlnjln konon nak beli kasut . aku dah kompom neyh kedai terakhir aku pegi BODY GLOVE ade kasut yang aku nak but TAK ADE SAIZ :’( sedih kan ? malas nak piker , lantaklahh .

Smpai subang pegy bundle . aku sejak dengar cerita buncet suka barang bundle aku jadi tak nak ketinggalan pulak . aku terus beli baju neyh

Dan beg neyh

Aku tak ade beg . takkn nak angkut beg camera kehulu kehilir kan ? mcm budak baru nak up kate boy . ahahaha . sebenanye hak masingmasing la . klu beli tapi simpan dlm bilik je lebeyh bek tak yah beli :).

oh ea , aku ade banyak bende neyhh duh .

|

Sape nak boleh msj aku alamat rumah rumah korang nnti aku bagi . sgt banyak smpai aku tak tau nak buat ap dengannya :D

TAHNIAH kepada Pasukan bole sepak “muda” MALAYSIA sebab Berjaya meraih US$100,000.00 . wah ! bile lah bahagian untuk aku nak smpai agaknya . haha . lepas shopping dlm 1K dah lah . *perasan!.. Alhamdulillah MALAYSIA Berjaya membuktikan bahawa MALAYSIA juga adalah sebuah pasukan yang kuat dan hebat dan jgn puji lebeyh2 , tak ade pemain bola yang akan baca dan komen entry aku neyh ponn . ahahahahaah! Tahniah juga kepada pasukan Indonesia kerana tetap Berjaya ke peringkat akhir . harap tak perlulah warga-warga facebook lebeyhlebeyh nak maki hamun sesame sendiri . jgn mcm bodo dan keanak-anakkan lah . aku tengok semalam warga Indonesia yang ade kat stadium sume rileks je . oh ea , aku tengok bole kat SHAZ semalam


dengan dorang neyh .

Dapat voucher oi ! bile dh dapat voucher , aku takkan nak makan roti bakar je kan ?

Rugi . aku mintak nasi goreng ayam tak nak syur , tak nak pedas and nak pehe . *bukan maen cerewet.Riuh betul kat sana . mcm dekat stadium juga . kesian wak yang keje kat shaz . rasenye dy sorang je indon . but dy chill je beb . duduk Malaysia boleh lahh . hahaha . itu je kot aku na cerita . bubbye! :D

Keeper Malaysia neyh pon chumel jugak aku tengok . “hye awak” aww~ hahaha ! bodo babi!

No comments:

Post a Comment