Tak sepatutnya duh!

smlm bende yang tak septutnya berlaku , berlaku . -,- stress aku . lamalama bekedut-kedut lah muka neyh . aku nmpak bnde yang memang tak sepatutnya aku nmpak , klu nmpak pun aku tak sepatutnya terasa . tp aku tak leh halang and kawal perasaan aku . nak buat mcam mana kan ? haha . terima je la kau .

smlm aku lepak ngan dayah :D bayar balik sebab dah lepak dengan wanie hari tuh . dayah neyh kaki mengungkit sikit . bile aku dah lepak dengan dy jugak . baru dy puas hati . lepak punye lepak . hambik kau ! tejebak . klangkabut aku ajak man balik . haha . memang paling serius ouh muka aku dengan mengantuk yg terlampau nye . adeyh . cemascemas . smpai subang , terus balik rumah . hud ajak bergayut but aku memang dah tak boleh nak bukak mata aku langsung . zZzZzz . tido ! haha . sorry dude .

kalau lah sehari aku dpat 3lighter mcm semlam . memang paling pemenang lah citernye . =D

Kuiz Business math , memang paling bodo lah aku smlm sebab aku tak dapat jawab ! argh! kenapa dengan aku .?! kalau dlm kelas elok je boleh buat latihan semua . bile kuiz satu haram tak dapat jawab . dah terjejas dah aku punye markah kat situ -________-" macam mana nak dapat A neyhh .shitto!

tak ade ape age nak update . tggu entry barulah . kita bukak topik lain .
apeape pun . aku tetap kene buat muka ...
|
|
|
|
bile muka aku macam neyh . tak ade banyak sgt masalah yang aku bermainmain dlm kepala aku neyh ha . lebeyh baek gelakgelak and cool mcm man .
dy slalu senyum dan malas nak fikir masalah dy walaupon dy kene saman semalam.
hahahhahahahahaha.!

No comments:

Post a Comment