contest : Senyuman manis nampak gigi

ergh -,- actually ak xpasti nak join contest ke x . sbb ak rase klu ak senyum nmpak gigi memang pling buruk lah kann citernyee. and dlm berpuloh ribu gamba yang ade dlm lappy tersyng aku neyh pun ta ade yang ak senyum manis nampak gigi . hhahaha !

tapi cik dhayayayacasello *pfftt! ap punya nama daaa . hahahaha ! klik je nama dy yang panjang tuh . nnti korang bole sampai ke page dy yang rawwrraaawwrr! ak semak2 chatbox ak tdi . ak nmpak cik yaya kita bg link and suruh ak join contest dy .

Persoalan nya : boleh ke aku menang ?! aknye senyuman xchantek . muka mcm alien -,- . aish ! mana boleh kutuk diri sendiri ! tak besyukur la plak ak neyh . -__-" ampunkan aku ya tuhan !

DEMI cik dhayayayacasello punye pasal !! aku join jugak ! menang tak menang belakang cerita .
ini gambar yang menjadi taruhan
:
:
( kalau tak suka sila tutup mata )
(saya yang berkebaya hitam)

Syarat2 penyertaan yang aku rasa aku dah dipatuhi :-
  1. ini memang blog aku . tak pinjam sapa2.
  2. aku dah follow blog cik dhayayayacasello .
  3. aku dah LIKE .
  4. aku dah set kat calendar tarikh akhir penyertaan neyh .
  5. sebb ak dah join . cik yaya tak coleh batal kan :D
  6. entry dah post and banner dah letak !
  7. ade banner kat tepi tuh . nampak ?
  8. neyh je lah satu gamab yang kebetulan menampak kan gigi saya .
  9. nampak gigi . ^__^
  10. yes ! ak boleh sertai . ta ade masalah .
  11. gamba bersama rakan terhebat yawww !
  12. yang ori . itu yang pasti !
  13. habis taep terus tinggalkan link . nak menang la kann :D
  14. sy tak percaya ade yang nak join -___-" tp sapa nak . sila join !! klik sini!!
  15. sy sentiasa menunggu senarai pemenang keluar . i wish i win . haha !
fuhh ! letih aku nak jawaabbb ! okay cik yaya . klu sy pemenang . trus tutup jelah penyertaan . post je hadiah misteri tuh kat sy . sy tggu . hahahaha ! love - Qiella .

No comments:

Post a Comment