~Hati Pon Copot ~

tragedi awal ak tak nak citer . terus ke part amek myvi . err (-,-) knpa nama dy myvi ? act , nama dy ixora tp ak lagi selese pnggil dy myvi . tak tau asal . nak buat caner . dy suka ke tak , kene trime je lah kan ? nak tau dy yang mana satu ? klik sini . tapi klu dy tak app kau . jgn touching la eyh . haha . okay , lepas man amek aku , amek myvi . konon2 nak tengok wayang la neyh . (^_^) yeayy! ak da superb excited .! smpai kota myvi acah2 nak tuka baju . erghh.. tak dapat . klu man dengan hud dah perangai mcm $%^8# mmang ta dpt ape . kesian doe ak tengok myvi , sedeyh betul . sampai area pelangi . jem (-,-) memang gua suka sgt la kan . dlm hati gua dah rase yang tak dapat la neyh nak tengok wayang .tapi gua senyap je .*eh ! asal guagua plak neyh ? . damn .
sampai curve tak sempat . memang hampeh . (-__________-) man plak tak nak tengok citer omputeh sebb dy kate semua tuh kat kedai dy dah ade .. kami nak tengok AKU TAK BODOH . but cite tuh tak sempat dah . bukan apa , ak tak boleh balik lambat . so .. man dah paham da . =} tetiba myvi ajak g OU sebb dy nak g ROMP beli jaket . b4 nak turun tuh . wah ! ade SOUNDBOX baru bukak ! harga PROMOTION ! RM5 sejam . laju je lah kami ke situ . bayar . masuk . pilih lagu dan $&*^%$#$^%$%**$@#$#( ha ! puas aku mencarut ! sound dy mcm HanJeng ! tak kuat dah lah satu hal , lepas tuh setiap lagu kene up kan volume yang tak kuat tuh . ap neyh weyh ? upgrade la sikit . baru la boleh maju . :D . sejam yang tak berapa nak bermakne la kat situ . and terima ksih lah MAN , HUD , MYVI . koranng merokok dan membahayakan kesihatan aku . lebeyh baik korang bunuh je ak masa tuh :) . habes masa terus nak gerak ou . tetibe ak teringat headband yang ade jual kat small shop tempat myvi beli subang tadi . aku dengan tanpa rase malu , suruh hud blanje . *hud lagi ?! ap crite aku neyh ?! .. hud pun acah2 nak pujuk , memang ap aku nak dy blanje la kan . (^______^) untung la gado2 neyh . aku beli aiskrim pun dy bayar weyh ! jgn maen gile . keajaiban tuh . hhaaha! dah dah ! lepas tuh naek krete nak blah dah . oi oi ! myvi salah orang . hehhhh ! rileks2 je dy . smpai ou . mlas nak parking . dorng nak amerika katenye . park kat tepi jln and suruh aku teman myvi shopping (-_______-) gile tak best . sbb ap ? sbb ak tak dapat shopping skali . sampai romp myvi test dua jaket . satu je dy muat sbb dy agak kecil orangnya , so, jaket yang age satu tuh dah mcm baju hujan dah ak tngok dy pkai . ak suggest kat dy beli jelah yang ngam2 ngan dy . dah beli . naek kete , anta myvi balik . and pegi mkn . ak dah lame sgt tak mkn sup ekor . smpai2 order . arghhhhhhhhhhhhhh ! sup ekor tak de ! touching gila lah sial !!

kesimpulannya . semua bende yang kami rancang tak menjadi and apa yang kami nak tak dapat seperti apa yang kami kehendaki . jawapan yang lebyh lengkap adalahhhhh .
:
:
:
:

PISHANG !!

Nota : mcm best je klu dpat lepak berempat mcm semalam . hehh . bile boleh lepak mcm tuh lagi? myvi . kau nak ke lepak ngan ak ? :P nak kawan jugak aku nehh !

No comments:

Post a Comment