interview :)

pagi pagi aku dah semangat bangun sbb nak pegy interview . BAGUS . but sebb hujan , tak boleh buat ape lah kan ? terpaksa aku tido balik . hahaha . pkoi 8.30 bgun balik then mandimandi . Fuh ! sejuk gile . da siapsiap amek hud and g kedai print sbb nak print resume . tetiba ida kol . pokpekpokpek sikit then rawwwrrrrrr! dy suruh dtg after lunch ! ape neyh weyh ?!! len kali bgtau lah awalawal . tak ade lah aku runsing ! ! mcm mcm aku nak buat , tengok wayang lah , pegy san lah , pegy sini lah . b4 anta hud balik , kononkononnya nak g sarapan . hud bawak pegy bidayah . SAKITNYA HATI AKU bile tak ade plug kat situ , bukan tu je .. dapat mkanan rasa mcm #$%^&* lebeyh bek tak yah makan. seriusly MENYESAL! memang aku takkan mkn kat situ lagi -,-"

dah hantar hud balik , atas moto sibuk fikir mana nak pegi . terasa nak jumpa wanie :) rindu plak kat dy , apelagi dengan rasa seramseram kuku aku beranikan diri pegy gak pandan indah sbb nak jumpa dy . ah ! tak ade lah susah sgt :D biasabiasa je . lepas neyh aku dah boleh la slalu g rumah dy . lepak dengan dy , mengumpatmengumpat sikit .dlm dua jam ++ la jugak lepak ngan dy . okay . memang seronok . dy je paham aku :P aku syang kau wanie !

ops ! dayah . aku rasa kau takyah lah touching sgt . kau tetap kawan baek aku jugak . muahmuah! haha .

dah lepaklepak . nak g interview dah neyh ! uish ! bukan maen neves lagi . kene test typing . ARgh ! kat part neyh tak best ! sBb aku neves sgt . klangkabut aku taep ! bencibenci! -_____-"
dy kate dy akan kol aku , klu dy kol je ak dah boleh start keje . aww ~ ramai2 doa untuk aku boleh :p

now aku dekat KLMU tggu kawan yang tak menepati janji . -,,- tengah makan nasi goreng pattaya yang pedas sgt smbil on9 dan dengar lagu adira -ilusi- best duh! :)

esok presentation final project , apa pun tak buat lagi . err -,-; mcm mana neyh ?

No comments:

Post a Comment