saya fobia dengan dot.dot.dot

aku ditag oleh cik moy sam's yg aku dapati sgt fobia dengan kucing . hahah . siaplah kau klu aku jumpa kau moy ! :D

Syarat-syarat penyertaan :-

1) follow blog cik srijuju neh . wajib !
- okay done ! great ! good job girl ! haha ,.

2) contest ini untuk semua bloggers and semua peringkt umur .
- nmpk sgt aku memang boleh bertanding :)

3) buat satu entry pasal contest ni , critekan pengalaman atau
peristiwa anda dengan fobia anda tu.
- Aku sgtsgt fobia dengan belon ! OMG ! tolonglah bukan aku tak brani pegang okayy . cume .. err.. cumee hadeyh . kantoi lah aku tkot belon mcm neyh -,-' aku mula fobia dengan belon sejak umo aku 4thun . sebb pling utama kenpa aku takot belon ialah belon tuh penah meletup kat muka aku . klu meletopp biasabiasa je takpe doe . neyh muka aku siap merah and bengkak sebijik macam belon jugak . dua minggu baru muka aku normal mcm biasa . semenjak tuh aku takkan dekat dengan belon . pernah mmbe kepada membe aku maenmaen belon tuh untuk takottakotkan aku . lastlast belon tuh betulbetul meletup dekat leher aku . HA ! melelehleleh air mata aku . dekat curve plak tuh . ^_______^ malu gile weyh ! dah tak payah tau banyak sgt nnti klu aku menang tapi malu cmner ? hahaha . ken gelak je t .

ade a few bnde lagi yang memng aku tak boleh dekat . but satu dah lah kan ? kang orang kate aku penakut plak . hahaha . err! gamba tak ade lah . kat rumah makcik aku . tapi kau bayangkan je la mcm mana merananya aku dan agakagak mcm mana muka aku time tuh .

4) letak banner dekat sidebar dan kt entry tu sekali . and then , link kn banner tu skali :)
- do it already :D

5) submit link pade post ini . kalau bg link entry contest ni kt shoutbox sri x brape nk lyn :)
- siap tak nak layan age cik sri kita neyh . hantar kat duadua skali lah . hehe .

6) tag kt 6 org blogger :)
- agak agak aku tag bebudak neyh . dorang rajin tak nak join ??
Watashi wanie
Lala Ixora
Cik Pieka
Miera
tyrah
Farah Liyana

Kita dah save kat enpon tarikh lahir cik sri :D .
DONE . loveyah ! :)

1 comment:

  1. sian die .. ati2 ngn belon tuu ye ;P

    btw , thanks join and all the best ;)

    ReplyDelete