Paling bla .

dah lah tak dapat on9 . then aku teperuk dlm rumah mcm nangka wangi . ehhh~ takkan aku nak nangke busuk pulak . ^__^ bapak lahh bosann ... ! En.B aku pun dah balik keje kol cume nak bgtau yang dy keje je . -,- aku ingat nak ajak kuar . raawrrrraawwrr! pastuh dua hari menyepi je . bongok betoii ! aku pun duduk rumah tak de keje lain .. makan , tido , makan , tido . makan . makan . makan .. ADIB ! MAK AKU ! NENEK ! dorang dah tego badan aku dah naik . apa macam ? nak kurus konon . semua salah En.B ! sebab dy asyik bgi aku makan je ouhhh . -__-" .. kalau sy gemok , kau tinggal kan sy tak B ? :P

Siapa sayang aku ? aku nak tengok wayang doe -,,- asyik tak berkesempatan je . man da lah asyik bz je . mana nak kawan ngan aku dah ;'( . hud plak bile dengan man , aku memang dah tak wujud . mcm haraammm .

Boy ngan Efi . lame aku tak jumpe dorang . rindu plak . HAHA .

weyh ida ! bile nak blanje makan age neyh ? :8)

No comments:

Post a Comment