Setiap manusia ade kekurangan

tak semua orang perfectkan ? jom kite tengok beberapa kekurangan yang ada kat aku . tapi tak lah semua okayy .. sebab ade jugak yang aku tak leh nak bgtau . teettttt! haha!

- kekurangan -

1) makanan yg aku tak makan
  • ikan bilis ,
  • sardin ,
  • ikan kembong ,
  • sayur2ran ,
  • pisang ,
  • kiwi ,
  • smbal belacan,
  • petai ,
  • makanan yang masih berdarah . -,-
banyak lagi . tapi tu antara yang paling mmang tak leh perut aku terima .
aku tak tau kenapa . memang dari kecik aku akan muntah balik bile mkn bende2 tuh.

2) aktiviti
  • tak boleh jln terlalu jauh
  • jogging apetah lagi .. boleh mati semput la aku kann .
  • tak suka keluar kat tempat yang terlampau ramai orang
  • tak boleh kerap keluar.
  • semua aktiviti sgt dikawal .
3) perangai
  • kuat marah tanpa usul periksa
  • ade masalah kematangan sikit .
  • KUAT GILE BABI cemburu .
  • Pendendam .
  • suka buat sesuatu yang mengarut.
  • suka cari pasal .
  • tak konfiden dengan diri sendiri .
4) Diri
agak gemok * ramai yg kate tp En.B menafikan *
tak berapa na lawa mcm awak2 tuh :D
kaki tak cantek -,- asyek accident je kan ? biasala tuhh .


ha ? banyak kan kekurangan yang tak seberapa neyh . kalau nak senarai kan lagi mmang smpai esok ouh tak habes . hehe . jadi , sesiapa yang nak memiliki aku . kau kene hadapi kekurangan yang ade dlm diri aku . btw , bukan semua orang perfectkan ? :D
En.B dah banyak ujian dy lulus weyh ! :P tpi ade yang dy tak sanggup jugak but tePAksa gak melayan kerenah aku yang mengarut2 neyhh .. haha .

aku tetap bersyukur dan bangge dengan diri aku . bagi aku bila tuhan ciptakan aku cukup sifat pun dah habes sempurnalah tuh :) banyak lagi orang yang lebeyh teruk dari tu tau ^___^

No comments:

Post a Comment