Pelik

takde la plik sgt pun bg korang . tapi pelik bg aku sebb ak yang rasa .
let's begin .
smlm aku kuar ngan EX aku . siapa ? ha. yg terasa tuh lah . mmang untuk dy . ^___^
tapi sbb korang kan mmang blogger yang memahami aku , mesti boleh agak punyer . (clap2)
sepatutnya ak tak perlu kemukan semua ni kat sini , tapi disebbkan dy tak jawab soalan ak semalam . so , terpakse lah kan ? satu soalan pun susah nak jawab -,- mcm mana ?

1) bila baek , asyik buat perangai je .. bila gado , elok je dok rumah . tak kuar . tak merayau .
kenapa ?

2) bila baek , tak pernahnye nak ade duet .. bila gado , eh! banyak plak duet mamat neyh ?
apa nak dapat yaww !
kenapa mesti mcm tuh ?

3) Bile baek , dy xpernah layan aku baek* .. Bila gado , wah ! best kene layan mcm smlm :D
Kenapa ?

banyak soalan nak tanya sebenanya . tapi lupa lah -,- kau lah bodo ! smlm satu soalan aku pun taknak jawab . $%^&*()(*&^%$

3 soalan + campo 1 soalan semalam ade 4 soalan . itu pun belom tentu kau nak jawab kan ?

" sorry semalam ak dah guna duet yang kau kumpol untuk ke CLUB and RTW10 tuh . "

No comments:

Post a Comment