Short hair

Perhatian !
disebabkan aku dah rimas dengan rambut rosak ! and rambut aku neyh mcm tak ade harapan nak panjang je . jadi aku buat keputusan untuk potong rambut aku !

bie ! pilih yang antara tiga neyh okayy!
then sy nak potong rambut but awak bayarr :D

macam boleh je plak rambut aku nak macam neyh . haha !

yang neyh blah kan ? :P

tapi aku suka ini :D

ha ! mcm mana ? sapa setuju ? komen komen plisss ! cpat2 ! tak sabar neyh nak potong rambut .


aku ada button LIKE ? haha ! dulu ego taknak letak .. hurmm mula2 memang tak nak letak . tapi aku tengah bosan dan ta tau ne edit ap age ngan blok aku neyh . aku bace2 tutorial dekat belog cik moy sam's . err , thanks atas tunjuk ajar mu moyy . :D

1 comment:

  1. pieka pn na ptotng rmbt na cam num2 uh. semartt ! ape kate try num 2 to. cntek gk. cool la. haha.

    ReplyDelete