Sungai sendat :)

hari sabtu hari tuh spend time masa dengan hud , man , buncet , awek dy .
kami pegy sungai sendat weyh . dekat mana ? err err -,- atas sikit dari ulu yam , jauh dan jauh . hhaha . aku tak tau . tnya lah hud . dy tau ..

act , tujuan aku ke sana na buat asgtment je . alang2kan ? mandi la skali . okay ! sumpah sgt sejuk . ! memang sejujonya aku tak puas langsung . ! sebb aku memang tak mandi sgt . sejuk . al-maklumlah dah tiga hari beturut2 aku mandi hujan . tuh yang suhu badan ak tak berapa nak tahan tuh . seriusly ap yang kitorang rancang , semua hanco mcm #$%^&. tapi tak boleh nak slahkan sape sape :D

nak kene cerita ke perjalanan aku ke sungai sendat tuh ? tak yah lah kot kan :P malas . hiihii~ cume aku seronok sbb dlm kete dapat nakal . tuh paling seronok .. !! klu awak tak suka sy beperangai mcm tuh , awak STOP merokok ! boleh ? setuju tak? :D klu setuju , sy JANJI TAKKAN NAKAL LAGI (cewwwwaahhhh!)

kesian ouhh man , aku dengan hud , buncet dengan awek dy , man sorang sorang -,- . tapi aku dah suruh dy ajak salah sorang dari dorang tuh . tp man kate dorang dua tuh BZ . haish! tak kesampaian lagi nak jumpe awekss tuh :P part mandi yang pling chomel . bukan lawak eyh . chomel!! tima awek buncet jatuh (aku tak gelak okay! ) aku buat muka series je masa tuh tau . man dengan hud yang teruk sebab gelak kan sha . antara kami berlima , ak paling terer woo~ aku je yang bole panjat kat sini
|
|
|

rendah je kau kate ?!!
nampak memang la nmpak rendah , but klu korang dah sampai sana , baru kau tau tingginye and licin + susah dy tuh mcm mana . klu tak , takkan hud dua kali cuba panjat =D dan takkan man boleh jatuh dari situ kan ? and takkan buncet tak branie nak cube . tahniahlah kat aku atas kehebatan ak tu :) *tepuk tepuk tangan! haha . tak lame pon kitorang kat situ da setel syampoo2 rambut and badan . masing masing dah kesejukkan , terus naik n tuka baju .

Tak yah banyak2 gamba la okay ? berat blog aku :D

oh oh ! time balik , memang aku pling touching sbb ak sebenanya nak mkn sup ekor -,- tapi hud buat bodo je :'( sumpah rasa nak nanges sume ade tapi aku acah2 cool..! bagus dah aku skang neyh :')

ape ape pun , thanks untuk mereka yang terlibat :) aku seronok dapat kuar ngan korang .

untuk awek buncet :- smpai bile weyh kau nak memalu ?!

Untuk wanie :- kau mesti boleh jadi geng aku kan kalau kau pegi ? -,-

Myvi :- hehe . rugi kau ta adee .. :P


( ni gamba yang berada di background lappy aku ^__^ )

2 comments:

  1. *hahah cam best2 je weh
    *malangnya aku keje time tu.
    *lepas ni aku akan pastikan myvi kau n aku ade sekali baru puas hati weh.
    *nanti aku belanja kau sup sesumpah tau. lagi power.

    ReplyDelete
  2. *memang terbaik duh !
    *klu kita tiga ade , serabut lah otak man :D
    * err-,- sesumpah ? gelinyee .

    ReplyDelete