Ntah bile agaknya :'(


Semalam , aku sanggup berhujan sebab nak balik subang semata-mata kerana nak makan sup ekor . kesian hud . dy kena basah lencun sebb klu aku tak dapat mkn sup ekor gak semlam memang aku paling touching . hujan lebat bukan main lagi weyh ! sakit kaki aku sebb kene tempias2 air -,- smpai subang hud suruh balik rumah dulu tuka baju .. sbb dah basah lencun sgt, takan nak makan dengan badan basah2 mcm tuh . okay fine lah kan ? dengan berat hati aku ikut je la cakp dy . semua seluar hud aku cube . oh ! disebabkan aku neyh tinggi dari dy , semua seluar dy yang aku pakai senteng . hahaahah !
hud pendek ! hud pendek !
=D
cara terakhir untuk aku tak pakai suar aku yang basah tadi ialah lipat seluar tuh menjadi short pants , *agaknya lah kann . hehe . tak ade la orang nmpak keSENTENGan sluar tuh .
okay dah setel tuka baju sluar semua , hujan lagi sebenanya but
NAK SUP EKOR
jugak !
redah lagi hujan*baik xyah tuka bajukan ?-,- smpi je depan kedai makan tuh .
YES ! ........
|
|
|
|
|
TUTUP !.


argh!!!! apa sial ?! kenapa aku tak dapat makan lagi weyh ?!! kenapa ? tolong la jawab apa salah aku smpai ke hari neyh tak kesampaian jugak hasrat hati aku nak mkn sup ekor :'(
sedih gile weyh smlm .
rasa nak nanges , jerit semua ade .
Dari hujung bulan sebelas smpai now dah pertengahan bulan doblas ! aku tak mknmkn gak lagi sup ekor -_________- pling touching !

"hud , hari hari awak kene bawak sy g kedai tuh . apa jadi pon sy nak jugak mkan sup ekor"

No comments:

Post a Comment