- Tak Faham -

sebelum tuh , nak mintak maaf lah klu ade yang terasa atau aku mengAIBkan sapa2 ea .

( klik untuk tumbesaran)

jangan poyo tak boleh ke ? acah2 doe ! tak faham aku -,-' aku rase lah kan , tak tau lah kalau aku salah . kau neyh biasa biasa jugak kan mcm orang lain ? tp tahan sikit perangai tuh boleh ? ak tak tulis nama kau and tak jejaskan pun reputasi kau kan ? so ? kau nak ambik tindakan ke atas aku kerh ? tak boleh kan kan kan ? mcm iklan shampoo , dy tunjuk botol je (walaupon orng tengok botol pon da tau jenama apa) but tak tunjuk jenamanya pun . syarikat tuh tak boleh saman . so , kau jgn bajet2 nak kumpol orang kau , untuk pukul or rogol aku okayy . sikit aku tak takut walaupon kau bangge bangge dengan kedudukan selesa kau sekarang :D bukan aku tak suka kau , tapi kebnyakkan bende yang kau post kat fb tuh buat ak rase menyampah !! bukan aku tak boleh delete kau tp tak ade bahan untuk ak tonton and muntah plak nnti :P jgn memarah ea awak :) tak baek . hahahah . ptut ke sy letak tiga simbol tuh untuk mohon maaf ? tak perlu kot . ~lalaalalalaala~

WEYH! jgn babitkan orang lain klu kau tak puas hati dengan aku okayy .!

banyak nak taep but nantinanti lahh . sebb takut kene pukol dengan group group abang matang ! hahaahahahahahahahaha!

No comments:

Post a Comment