. dua je .

ap yang dua ? dua movie yang menjadi pilihan ..haa . sepanjang percutian yang lama KLMU bagi neyh . aku habiskan masa dengan bende2 yang tak berfaedah . mcm , melepak kat shaz , curi lighter , karoke and tengok movie .. dlm banyak2 tuh mesti movie ape yang
korang nak tau kan ?

Dua movie yang kau tengok baru baru neyh .

(1)

aku suka cerita neyh sebab perjalanan cerita neyh relaxx sgt . tapi bagus .
and Johnny Depp tuh kadang2 hensem gak bile tengok lelamme . haha .
perempuan neyh tersangat setia :)
memang terbaekkk .

keesokan harinye plak aku tengok

(2)

seriusly .. memang paling terbaek lah citer neyhh . aku tak sangka shamsul yusoff neyh pun bagos mcm BAPAK dy . seramlah tengok cerita neyh . but bile pergi tengok citer neyh dengan orang yang memang betol2 penakot . terus tak fokus -,-' lepas neyh aku takkan tengok citer hantu dengan kau lagi dayah ! TAKKAN ! haha .
boleh pegi tengok pada sesiapa yang blom tengok . jgn lepaskan peluang merasai kehebatan anak muda yang mempunyai darah seni sebijik mcm bapanya ni . :D merepek .

okay . itu je .
pendapat sgt dialu-alukan :)

No comments:

Post a Comment