Hujung minggu :)

Pagi-pagi dah kene bangon sebab papa da bising suruh kemas rumah . kecoh lah -_-" . mengantuk memang terpaling tak hingat la kan . tp sebb tak nak satu taman dengar dy memekak . aku pon bangon la jugak kemas rumah . siap siap kemas rumah terus mandi and make up make up skit . haha .! na ke mana ? g maen bowling . aku main bowling kat bukit jalil golf resort . " golf resort tp main bowling" . tempat tuh mcm2 ade okay ! jgn pelik sgt . semua bende bole buat kat situ . gamba tak ade sebb panas terik hingga menyebabkan aku tak nak keluarkan camera aku .. nnti hitam bile kene cahaya matahari . :P

pegy bowling room , tuka kasut and permainan dimulakan .
okay , jum tengok pose chomel sebelum main bowling
|
|
|
|


(ehem2 perasan tak ? kasut baru tuh . hahahahah)
lepas tuh , aku pon memulakan permainan .

beberapa minit kemudian ,
|
|
|


kenapa aku mcm neyh ?
sbb bola bowling aku msuk longkang . >_< malu duh .
hahahahahahahha !

dah syok syok main bowling . g main game . banyak game anak kecil je . sumpah bosan . da lah panas . aku ingatkan nak mandi kolam . last last HARAPAN ! Pantet !
bangla tuh kate " maaf aka , sini mandi kena pakai bikini saja aka . lain tak boleh ." ergh! bengang gile aku time tuh !
dlm 3 jam tecongok kat situ .. balik . lege -,-'

siinggahh econsave mase balik tuh sbb nak beli ayam . oh oh ! aku masak ayam kentucky tau hari neyh :P smpai rumah ade barang lupa beli . damn ! kene keluar balik . pegy giant kota :) jumpa someone . aww aww ! aku acah acah tak kenal . then dy senyum senyum . tp dy ngan awekss dy lak time tuh . so .. aku malas nak porak peranda kan ruma tangga orang . terus aku senyum sikit and terus blah . hahaha .

aku dah daftar semester baru . ha antara subject yg aku dpt kecapi . :-
1) 2D animation - Selasa
2) Essential Business Communication Skills - Rabu
3) English for specific purpose - Khamis


esok nak jumpa admin untuk add subject. harus add ! rugi la semester panjang subject seciput -____-" kan ?

itu je la kot aku nak cerita . haha . tak tau lah nak citer ap . lame tak update blog . otak da tesumbat . tak pe . lelame okayy lah neyh :D

No comments:

Post a Comment