Perbualan di pejabat yang membosankan .

Hye semua ! buat apa tuuh ? bce blog ? lah , bagusnyee . haha . tapi aku ta tau nak update ap la beb . tak ade aktiviti seronok yang berlaku . contohnye perbualan yang membosankan . hahah .
meh la teruskan baca . sape dah mula bosan , boleh blah cepat . pupye ! =D

time lunch perbualan neyh berlaku . aku sedang duduk dlm keadan selesa dan kesejukan di meja aku . tetibe farah datang and sembang-sembang kosoNg dengan farah . Sedang asyk kami bersembang dtg plak kaka ofis(bukan nama sebena) . so , inilah perbualan yang hendak aku ketengahkan .

kaka ofis : Qiella ade bf ?
Qiella: (diam membisu kerana tidak berapa dengar)
Farah : Mestila dy ade bf .

Qiella: ha ? apa apa?

kaka ofis
: Qiella ade bf ?
Qiella : err .. adelah . asal ?

farah : a'ah . asal ?
kaka ofis : ta de ape , qiella yang ganas neyh pon ade orang nak erk ? dah lah garang .

Qiella : -,-'
kaka ofis : bf boleh tahan perangai qiella?

Qiella : dy je yang boleh terima bende buruk and baek dlm diri sy kak .
sebb tu lah dy jadi bf sy.

farah : ehh . jgn pndang luaran je . dy baek okay sbenanye . bf dy pon boleh tahan jugak . muka sebijik mcam dy .
kaka ofis : ha ? sama muka ? nak tengok ! nak tengok !
Qiella : fon neyh ta ade gamba dy lah . ari tuh pon fara tengok dlm laptop sy .

kaka ofis
: -___-' alahh . dan dan je awak neyh .

trus blah . .

Qiella : eh ! betul ouhhh .
fara : biarkan je . klu qiella na tau sape je yang keje sini . habis semua pasal bf orang dy nak tau . diri sendiri ta ade sapa nak . umo da lanjut *x boleh bgtau ea :P pon ta ade orang nak . Qiella : (senyumsenyum nakal then terus sambung buat keje)

apsal dy kte aku garang ? ak baik je duh ! memang la aku klang kabut and mulut bsing . tp ak msih seorang gadis remaja yg sgt kuat cemburu tau! hahaha.. aku bukan nak tipu kaka tuh yang aku ta ade smpan gamba bf aku . masalahnya memang ta ade kott ,. dy blah siap buat muka touching sikit lagy .
mcm mana ? takkan salah aku plak ?
lagy pon tuh sembang2 sebb nak isi masa teluang je kott .
takkan nak amik hati kan ?
ah ! malas nak fikir . abaikan . hahahahhah !

aku bukan tak nak tunjuk atau menunjuk2 bf aku . rasenye . klu aku tak tayang pon orang da boleh agak sape bf aku . ha ? kan ? betulkan ? tak pelula nak bgtau satu dunia aku hak siapa . blom jadi laki bini yang sah lagipon . nnti klu kami da sah disatukan . aku naik bukit and jerit kuat kuat bgtahu satu dunia yang aku hak si DIA . *klu ad yg dengar lah :D

bnde ney tak yah post pon tak pe aku rase . :P
tp aku tak tau nak bgtau apa lahh .
kutuk KOLEJ sendiri kang ade plak pihak pihak lain yang tak puas hati .
ade jugak yang kate tak bagus kutuk tempat kita menimba ilmu . tak berkat ......
^__^

No comments:

Post a Comment